DӘMİRYOL KÖRPÜSÜ – dəmir yolunu, əsasən, su maneələrindən (çay, boğaz, dərə və s.), yaxud başqa yoldan keçirmək üçündür. D.k. dямир йолу üçün əsas olan aşırım tikilisindən və aşırım tiкиlisini saxlayaraq təzyiqi qrunta ötürən dayaqlardan ibarətdir; tir, bəzən də tağ, yaxud kombinəli sistemli, polad, dəmir-beton və polad-dəmir-betondan tikilir. Enli çaylarын üzərindəki D.k.-nün gəmiçilik üçün olan aşırımları şəbəkəli tir siсteminin polad aşırım tikililəri ilə (fermalarla) örtülür. Kiçik çaylarын körpülərində və gəmiçilik üçün nəzərdə tutulmayan aşırımlarda polad, yaxud yığma və qabaqcadan gərginləşdirilmiş dəmir-betondan qurulan tirli aşırım tikililərindən istifadə edilir. D.k. bir, iki, yaxud bir neçə d.y. üçün tikilir. İri körpülər həm d.y., həm də avtomobillərin hərəkəti üçün nəzərdə tutulur. Yaponiyanын beş adası arasынda tikilmiş Seto-Oxasi körpüsünün (1988, uz. 10 km-яdək) bütün tikilisi iki mərtəbəlidir: yuxarısı dördzolaqlı avtomobil yolu, aşağısı iki d.y. xətti üçündür. D.k. qatarların inteнsiv dinamik təsirlərinə məruz qaldığından onun möhkəmliyinə və dayaныqlığынa təhlükəsiz və fasiləsiz hə rəkəti təmin edəcək yüksək tələblər qoyulur. D.k.-nün çoxu strateji obyekt olduğundan xüsusi mühafиzə sistemləri ilə
təchiz edilir.
Ландвассер чайы (Исвечря) цзяриндя дямирйол кюрпцсц.