Azərbaycan Milli Ensiklopediyası
VIII CİLD (ENOLLAR - FEDDİN Konstantin Aleksandroviç)
    EPİTAFİYA

    EPİTÁFİYA, k i t a b ә (epi… + yun. τάφιος – qәbir) – adәtәn, mәnzum şәkildә olan qәbirüstü yazı; mәrhuma müraciәt, yaxud mәrhumdan ötüb-keçәnlәrә müraciәt xarakterli kiçik şeir. Hәqiqi vә yalançı (şeir toplularına salınan şәrti sәciyyәli) E.-lar da var. Misir sarkofaqları vә sәrdabalarındakı yazılar әn qәdim E.-lar hesab oluna bilәr. Qәdim yunan E. nü munәlәri әdәbi-bәdii әhәmiyyәtә malikdir. E. antik epiqramın bir növü kimi meydana gәlmişdir (e.ә. 5
    әsrdә Keoslu Simonid vә b.). Orta әsrlәrdә, İntibah vә klassisizm dövründә әdәbi-bәdii janr kimi istifadә olunmuşdur. Sonrakı dövrlәrdә aradan çıxmış, digәr E.-lara nisbәtәn yeni dövrün epiqramına yaxın olan parodik vә satirik E. öz mövcudluğunu saxlamışdır. Ən mәşhur E.-ların çoxu qәbirüstü yazı kimi nәzәrdә tutulmayıb, әdәbi abidә xarakteri daşıyır. Azәrb. әdәbiyyatında E.-nın qәbirüstü növü (kitabә) daha çox yayılmış dır. Əsasәn, qәzәl, mәsnәvi, rübai formasında olur. S.Ə.Şirvaninin qәbir daşı üçün öz qәzәlindәn seçilәn beyt, elәcә dә C.Cabbarlının öz qardaşının qәbirüstü abidәsi üçün yazdığı bәnd poetik cәhәtdәn qiymәtli E. nümunәlәridir. Ə.Vahid 120-dәn artıq E. yazmışdır. 

Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, “Azərbaycan” xüsusi cildi (Azərbaycan dilində)
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2007
ISBN: 978-9952-441-01-7
Səhifələrin sayı: 881
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, I CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2009
ISBN: 978-9952-441-02-4
Səhifələrin sayı: 608
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, II CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2010
ISBN: 978-9952-441-05-5
Səhifələrin sayı: 604
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, III CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2011
ISBN: 978-9952-441-07-9
Səhifələrin sayı: 604
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, “Azərbaycan” xüsusi cildi (rus dilində)
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2012
ISBN: 978-9952-441-01-7
Səhifələrin sayı: 881
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, IV CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2013
ISBN: 978-9952-441-03-1
Səhifələrin sayı: 608
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, V CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2014
ISBN: 978-9952-441-10-9
Səhifələrin sayı: 592
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, VI CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili 2015
ISBN: 978-9952-441-11-6
Səhifələrin sayı: 608
ENOLLAR – FEDDİN Konstantin Aleksandroviç
    EPİTAFİYA

    EPİTÁFİYA, k i t a b ә (epi… + yun. τάφιος – qәbir) – adәtәn, mәnzum şәkildә olan qәbirüstü yazı; mәrhuma müraciәt, yaxud mәrhumdan ötüb-keçәnlәrә müraciәt xarakterli kiçik şeir. Hәqiqi vә yalançı (şeir toplularına salınan şәrti sәciyyәli) E.-lar da var. Misir sarkofaqları vә sәrdabalarındakı yazılar әn qәdim E.-lar hesab oluna bilәr. Qәdim yunan E. nü munәlәri әdәbi-bәdii әhәmiyyәtә malikdir. E. antik epiqramın bir növü kimi meydana gәlmişdir (e.ә. 5
    әsrdә Keoslu Simonid vә b.). Orta әsrlәrdә, İntibah vә klassisizm dövründә әdәbi-bәdii janr kimi istifadә olunmuşdur. Sonrakı dövrlәrdә aradan çıxmış, digәr E.-lara nisbәtәn yeni dövrün epiqramına yaxın olan parodik vә satirik E. öz mövcudluğunu saxlamışdır. Ən mәşhur E.-ların çoxu qәbirüstü yazı kimi nәzәrdә tutulmayıb, әdәbi abidә xarakteri daşıyır. Azәrb. әdәbiyyatında E.-nın qәbirüstü növü (kitabә) daha çox yayılmış dır. Əsasәn, qәzәl, mәsnәvi, rübai formasında olur. S.Ə.Şirvaninin qәbir daşı üçün öz qәzәlindәn seçilәn beyt, elәcә dә C.Cabbarlının öz qardaşının qәbirüstü abidәsi üçün yazdığı bәnd poetik cәhәtdәn qiymәtli E. nümunәlәridir. Ə.Vahid 120-dәn artıq E. yazmışdır. 

    EPİTAFİYA

    EPİTÁFİYA, k i t a b ә (epi… + yun. τάφιος – qәbir) – adәtәn, mәnzum şәkildә olan qәbirüstü yazı; mәrhuma müraciәt, yaxud mәrhumdan ötüb-keçәnlәrә müraciәt xarakterli kiçik şeir. Hәqiqi vә yalançı (şeir toplularına salınan şәrti sәciyyәli) E.-lar da var. Misir sarkofaqları vә sәrdabalarındakı yazılar әn qәdim E.-lar hesab oluna bilәr. Qәdim yunan E. nü munәlәri әdәbi-bәdii әhәmiyyәtә malikdir. E. antik epiqramın bir növü kimi meydana gәlmişdir (e.ә. 5
    әsrdә Keoslu Simonid vә b.). Orta әsrlәrdә, İntibah vә klassisizm dövründә әdәbi-bәdii janr kimi istifadә olunmuşdur. Sonrakı dövrlәrdә aradan çıxmış, digәr E.-lara nisbәtәn yeni dövrün epiqramına yaxın olan parodik vә satirik E. öz mövcudluğunu saxlamışdır. Ən mәşhur E.-ların çoxu qәbirüstü yazı kimi nәzәrdә tutulmayıb, әdәbi abidә xarakteri daşıyır. Azәrb. әdәbiyyatında E.-nın qәbirüstü növü (kitabә) daha çox yayılmış dır. Əsasәn, qәzәl, mәsnәvi, rübai formasında olur. S.Ə.Şirvaninin qәbir daşı üçün öz qәzәlindәn seçilәn beyt, elәcә dә C.Cabbarlının öz qardaşının qәbirüstü abidәsi üçün yazdığı bәnd poetik cәhәtdәn qiymәtli E. nümunәlәridir. Ə.Vahid 120-dәn artıq E. yazmışdır.