Azərbaycan Milli Ensiklopediyası
VIII CİLD (ENOLLAR - FEDDİN Konstantin Aleksandroviç)
    ESKULAP

    ESKULÁP (lat. Aesculapius) – qәdim yunan mifologiyasında şәfa allahı Asklepinin latınca adı; e.ә. 3 әsrin әvvәllәrindә  E.-a etiqad Romaya keçmişdi. E.-ın atributu ilan idi. Əfsanәyә görә, Epidavrdan (Yunanıstan) ilan görünüşündә gәtirilmişdir. Gәmi Tibr çayına daxil olarkәn, ilan suya atılmış vә adalara tәrәf üzmüşdür. Buna görә e.ә. 291 ildә Tibr a-rının birindә E. mәbәdinin әsası qoyulmuşdur. Mәbәddә müq. ilanlar vә itlәr vardı; xәstәlәr hәmin mәbәddә yuxuda olan zaman şәfa tapırdılar; sağalmış xәstәlәr allaha hәdiyyәlәr gәtirirdilәr. Mәbәdin xadimlәri yunanlardan ibarәt idi. Romada E.-a sitayişin yayılması yunan hәkimlik  sәnәtinin  rәsmi  şәkildә  qәbul olunmasına şәrait yaratdı; yunan hәkimlәr vәtәndaşlıq hüququ qazandılar. Sonralar “E”. termini, ümumiyyәtlә, “hәkim” mәnasında (xüsusilә ironik tәrzdә) işlәdilmәyә başladı.

Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, “Azərbaycan” xüsusi cildi (Azərbaycan dilində)
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2007
ISBN: 978-9952-441-01-7
Səhifələrin sayı: 881
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, I CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2009
ISBN: 978-9952-441-02-4
Səhifələrin sayı: 608
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, II CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2010
ISBN: 978-9952-441-05-5
Səhifələrin sayı: 604
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, III CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2011
ISBN: 978-9952-441-07-9
Səhifələrin sayı: 604
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, “Azərbaycan” xüsusi cildi (rus dilində)
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2012
ISBN: 978-9952-441-01-7
Səhifələrin sayı: 881
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, IV CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2013
ISBN: 978-9952-441-03-1
Səhifələrin sayı: 608
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, V CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2014
ISBN: 978-9952-441-10-9
Səhifələrin sayı: 592
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, VI CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili 2015
ISBN: 978-9952-441-11-6
Səhifələrin sayı: 608
ENOLLAR – FEDDİN Konstantin Aleksandroviç
    ESKULAP

    ESKULÁP (lat. Aesculapius) – qәdim yunan mifologiyasında şәfa allahı Asklepinin latınca adı; e.ә. 3 әsrin әvvәllәrindә  E.-a etiqad Romaya keçmişdi. E.-ın atributu ilan idi. Əfsanәyә görә, Epidavrdan (Yunanıstan) ilan görünüşündә gәtirilmişdir. Gәmi Tibr çayına daxil olarkәn, ilan suya atılmış vә adalara tәrәf üzmüşdür. Buna görә e.ә. 291 ildә Tibr a-rının birindә E. mәbәdinin әsası qoyulmuşdur. Mәbәddә müq. ilanlar vә itlәr vardı; xәstәlәr hәmin mәbәddә yuxuda olan zaman şәfa tapırdılar; sağalmış xәstәlәr allaha hәdiyyәlәr gәtirirdilәr. Mәbәdin xadimlәri yunanlardan ibarәt idi. Romada E.-a sitayişin yayılması yunan hәkimlik  sәnәtinin  rәsmi  şәkildә  qәbul olunmasına şәrait yaratdı; yunan hәkimlәr vәtәndaşlıq hüququ qazandılar. Sonralar “E”. termini, ümumiyyәtlә, “hәkim” mәnasında (xüsusilә ironik tәrzdә) işlәdilmәyә başladı.

    ESKULAP

    ESKULÁP (lat. Aesculapius) – qәdim yunan mifologiyasında şәfa allahı Asklepinin latınca adı; e.ә. 3 әsrin әvvәllәrindә  E.-a etiqad Romaya keçmişdi. E.-ın atributu ilan idi. Əfsanәyә görә, Epidavrdan (Yunanıstan) ilan görünüşündә gәtirilmişdir. Gәmi Tibr çayına daxil olarkәn, ilan suya atılmış vә adalara tәrәf üzmüşdür. Buna görә e.ә. 291 ildә Tibr a-rının birindә E. mәbәdinin әsası qoyulmuşdur. Mәbәddә müq. ilanlar vә itlәr vardı; xәstәlәr hәmin mәbәddә yuxuda olan zaman şәfa tapırdılar; sağalmış xәstәlәr allaha hәdiyyәlәr gәtirirdilәr. Mәbәdin xadimlәri yunanlardan ibarәt idi. Romada E.-a sitayişin yayılması yunan hәkimlik  sәnәtinin  rәsmi  şәkildә  qәbul olunmasına şәrait yaratdı; yunan hәkimlәr vәtәndaşlıq hüququ qazandılar. Sonralar “E”. termini, ümumiyyәtlә, “hәkim” mәnasında (xüsusilә ironik tәrzdә) işlәdilmәyә başladı.