Azərbaycan Milli Ensiklopediyası
VIII CİLD (ENOLLAR - FEDDİN Konstantin Aleksandroviç)
    ESSENİLƏR

    ESSENİLƏR  (ivritcә  –  yun. εσσήνοι) – e.ә. 2 әsrin әvvәlindә Fәlәstindә formalaşmış yәhudi dini tәriqәti. E. barәdә mәlumata İosif Flavi, Filon İsgәndәriyyәli vә Böyük Plininin qeydlәrindә rast gәlinir. E.-in Makkabi üsyanından (e.ә. 167–164) qabaqkı hasidilәrin davamı olması ehtimalı var. E.-lәr özünü yәhudi cәmiyyәtindәn tam tәcrid etmәyib tәbliğatla mәşğul olan mötәdil qola vә “dünyәvi hәyat”dan tamamilә uzaqlaşıb Ölü dәnizin şm.-q. sahillәrindә (Qumranda) mәskunlaşan radikal qola ayrılırdılar. Radikal E. çox vaxt Qumran icması ilә eynilәşdirilir. E.ә. 70 ildә müq. mәbәd romalılar tәrәfindәn dağıdıldıqdan sonra E. tarix sәhnәsindәn silinmiş, ehtimal ki, aralarında erkәn yәhudi xristianlarının da olduğu digәr yәhudi qrupları arasında assimilyasiyaya mәruz qalmışlar.

    E. fariseylәr sadukeylәrdәn fәrqli olaraq, mәbәdә getmirdilәr. Onlar asketik hәyat tәrzi keçirir, ailә qurmurdular. Musanın qanunlarına (xüsusilә Əhdi-әtiqdәki Levililәr kitabına) vә tәmizlik ritualına (dәstәmaz, yalnız icmada hazırlanan “tәmiz” qida) ciddi riayәt edir, şabata (yәhudilәrin müq. şәnbә günü) xüsusi diqqәt yetirirdilәr. Qurban kәsmәyi, silah hazırlamağı, ticarәtlә mәşğul olmağı, әt yemәyi haram hesab edirdilәr. İcmaya yeni üzv üçillik ağır sınaqlardan sonra qәbul olunur, qovulmuş üzv aclıqdan ölümә mәhkum  edilirdi. Özlәrini “işıq oğulları” hesab edәn E. axirәtin yaxın olduğuna, tezliklә işığın qәlәbәsi ilә başa çatacaq işıq-zülmәt müharibәsinin başlanacağına inanırdılar.

Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, “Azərbaycan” xüsusi cildi (Azərbaycan dilində)
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2007
ISBN: 978-9952-441-01-7
Səhifələrin sayı: 881
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, I CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2009
ISBN: 978-9952-441-02-4
Səhifələrin sayı: 608
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, II CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2010
ISBN: 978-9952-441-05-5
Səhifələrin sayı: 604
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, III CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2011
ISBN: 978-9952-441-07-9
Səhifələrin sayı: 604
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, “Azərbaycan” xüsusi cildi (rus dilində)
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2012
ISBN: 978-9952-441-01-7
Səhifələrin sayı: 881
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, IV CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2013
ISBN: 978-9952-441-03-1
Səhifələrin sayı: 608
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, V CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2014
ISBN: 978-9952-441-10-9
Səhifələrin sayı: 592
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, VI CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili 2015
ISBN: 978-9952-441-11-6
Səhifələrin sayı: 608
ENOLLAR – FEDDİN Konstantin Aleksandroviç
    ESSENİLƏR

    ESSENİLƏR  (ivritcә  –  yun. εσσήνοι) – e.ә. 2 әsrin әvvәlindә Fәlәstindә formalaşmış yәhudi dini tәriqәti. E. barәdә mәlumata İosif Flavi, Filon İsgәndәriyyәli vә Böyük Plininin qeydlәrindә rast gәlinir. E.-in Makkabi üsyanından (e.ә. 167–164) qabaqkı hasidilәrin davamı olması ehtimalı var. E.-lәr özünü yәhudi cәmiyyәtindәn tam tәcrid etmәyib tәbliğatla mәşğul olan mötәdil qola vә “dünyәvi hәyat”dan tamamilә uzaqlaşıb Ölü dәnizin şm.-q. sahillәrindә (Qumranda) mәskunlaşan radikal qola ayrılırdılar. Radikal E. çox vaxt Qumran icması ilә eynilәşdirilir. E.ә. 70 ildә müq. mәbәd romalılar tәrәfindәn dağıdıldıqdan sonra E. tarix sәhnәsindәn silinmiş, ehtimal ki, aralarında erkәn yәhudi xristianlarının da olduğu digәr yәhudi qrupları arasında assimilyasiyaya mәruz qalmışlar.

    E. fariseylәr sadukeylәrdәn fәrqli olaraq, mәbәdә getmirdilәr. Onlar asketik hәyat tәrzi keçirir, ailә qurmurdular. Musanın qanunlarına (xüsusilә Əhdi-әtiqdәki Levililәr kitabına) vә tәmizlik ritualına (dәstәmaz, yalnız icmada hazırlanan “tәmiz” qida) ciddi riayәt edir, şabata (yәhudilәrin müq. şәnbә günü) xüsusi diqqәt yetirirdilәr. Qurban kәsmәyi, silah hazırlamağı, ticarәtlә mәşğul olmağı, әt yemәyi haram hesab edirdilәr. İcmaya yeni üzv üçillik ağır sınaqlardan sonra qәbul olunur, qovulmuş üzv aclıqdan ölümә mәhkum  edilirdi. Özlәrini “işıq oğulları” hesab edәn E. axirәtin yaxın olduğuna, tezliklә işığın qәlәbәsi ilә başa çatacaq işıq-zülmәt müharibәsinin başlanacağına inanırdılar.

    ESSENİLƏR

    ESSENİLƏR  (ivritcә  –  yun. εσσήνοι) – e.ә. 2 әsrin әvvәlindә Fәlәstindә formalaşmış yәhudi dini tәriqәti. E. barәdә mәlumata İosif Flavi, Filon İsgәndәriyyәli vә Böyük Plininin qeydlәrindә rast gәlinir. E.-in Makkabi üsyanından (e.ә. 167–164) qabaqkı hasidilәrin davamı olması ehtimalı var. E.-lәr özünü yәhudi cәmiyyәtindәn tam tәcrid etmәyib tәbliğatla mәşğul olan mötәdil qola vә “dünyәvi hәyat”dan tamamilә uzaqlaşıb Ölü dәnizin şm.-q. sahillәrindә (Qumranda) mәskunlaşan radikal qola ayrılırdılar. Radikal E. çox vaxt Qumran icması ilә eynilәşdirilir. E.ә. 70 ildә müq. mәbәd romalılar tәrәfindәn dağıdıldıqdan sonra E. tarix sәhnәsindәn silinmiş, ehtimal ki, aralarında erkәn yәhudi xristianlarının da olduğu digәr yәhudi qrupları arasında assimilyasiyaya mәruz qalmışlar.

    E. fariseylәr sadukeylәrdәn fәrqli olaraq, mәbәdә getmirdilәr. Onlar asketik hәyat tәrzi keçirir, ailә qurmurdular. Musanın qanunlarına (xüsusilә Əhdi-әtiqdәki Levililәr kitabına) vә tәmizlik ritualına (dәstәmaz, yalnız icmada hazırlanan “tәmiz” qida) ciddi riayәt edir, şabata (yәhudilәrin müq. şәnbә günü) xüsusi diqqәt yetirirdilәr. Qurban kәsmәyi, silah hazırlamağı, ticarәtlә mәşğul olmağı, әt yemәyi haram hesab edirdilәr. İcmaya yeni üzv üçillik ağır sınaqlardan sonra qәbul olunur, qovulmuş üzv aclıqdan ölümә mәhkum  edilirdi. Özlәrini “işıq oğulları” hesab edәn E. axirәtin yaxın olduğuna, tezliklә işığın qәlәbәsi ilә başa çatacaq işıq-zülmәt müharibәsinin başlanacağına inanırdılar.