Azərbaycan Milli Ensiklopediyası
VIII CİLD (ENOLLAR - FEDDİN Konstantin Aleksandroviç)
    ETNOPEDAQOGİKA

    ETNOPEDAQOGİKA (yun. ethnos – xalq; παιδαγωγική – uşaqların tәrbiyәsi haqqında elm) – pedaqogika elminin sahәsi. E. elminin predmeti müxtәlif etnosların tarixәn tәşәkkül tapmış әnәnәvi tәrbiyә vә tәhsil praktikasına әsaslanan xalq pedaqogikasıdır. G.N.Volkov tәrәfindәn tәtbiq edilmiş vә geniş yayılmışdır. E.-nın әsas mәqsәdi müxtәlif etnosların әnәnәvi mәdәniyyәtlәrindә xalq pedaqogikasının etnik xüsusiyyәtlәrinin müәyyәn olunması; sosial, iqtisadi vә digәr faktorların tәsiri altında xalqların әnәnәvi pedaqoji mәdәniyyәtinin yaranması vә  inkişafı qanunauyğunluqlarının öyrәnilmәsi; müxtәlif xalqlarda mövcud olan tәhsil vә tәrbiyә xüsusiyyәtlәrinin müqayisәli öyrәnilmәsi; bu vә ya digәr etnik icmaların milli psixologiyasının tәhsil vә tәrbiyәyә tәsirinin analizi, pedaqoji vә tәlimlәndirici fәaliyyәtin tәşkili vә hәyata keçirilmә prosesinә tәsirinin nәzәrә alınması; tәrbiyә praktikasında pedaqoji inkişafın vә keçmiş nәsillәrin tәcrübәsinin әks olunması üsulları vә onların funksiyasının davam etdirilmәsi; müasir tәhsil sistemindә mütәrәqqi xalq pedaqoji irsindәn istifadә yollarının axtarılması vә s.-dir. E.-nın tәdqiqi tarixi 3 dövrә bölünür – 19 әsrin 2-ci yarısından 20 әsrin әvvәllәrinәdәk, 20 әsrin әvvәllәrindәn 60-cı illәrә qәdәr vә hәmin vaxtdan bu günә olan dövr. Etnopedaqogikanın tәcrübәsindәn ekologiyanın etnoekologiya bölmәsindә istifadә olunur.

Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, “Azərbaycan” xüsusi cildi (Azərbaycan dilində)
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2007
ISBN: 978-9952-441-01-7
Səhifələrin sayı: 881
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, I CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2009
ISBN: 978-9952-441-02-4
Səhifələrin sayı: 608
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, II CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2010
ISBN: 978-9952-441-05-5
Səhifələrin sayı: 604
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, III CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2011
ISBN: 978-9952-441-07-9
Səhifələrin sayı: 604
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, “Azərbaycan” xüsusi cildi (rus dilində)
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2012
ISBN: 978-9952-441-01-7
Səhifələrin sayı: 881
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, IV CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2013
ISBN: 978-9952-441-03-1
Səhifələrin sayı: 608
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, V CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2014
ISBN: 978-9952-441-10-9
Səhifələrin sayı: 592
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, VI CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili 2015
ISBN: 978-9952-441-11-6
Səhifələrin sayı: 608
ENOLLAR – FEDDİN Konstantin Aleksandroviç
    ETNOPEDAQOGİKA

    ETNOPEDAQOGİKA (yun. ethnos – xalq; παιδαγωγική – uşaqların tәrbiyәsi haqqında elm) – pedaqogika elminin sahәsi. E. elminin predmeti müxtәlif etnosların tarixәn tәşәkkül tapmış әnәnәvi tәrbiyә vә tәhsil praktikasına әsaslanan xalq pedaqogikasıdır. G.N.Volkov tәrәfindәn tәtbiq edilmiş vә geniş yayılmışdır. E.-nın әsas mәqsәdi müxtәlif etnosların әnәnәvi mәdәniyyәtlәrindә xalq pedaqogikasının etnik xüsusiyyәtlәrinin müәyyәn olunması; sosial, iqtisadi vә digәr faktorların tәsiri altında xalqların әnәnәvi pedaqoji mәdәniyyәtinin yaranması vә  inkişafı qanunauyğunluqlarının öyrәnilmәsi; müxtәlif xalqlarda mövcud olan tәhsil vә tәrbiyә xüsusiyyәtlәrinin müqayisәli öyrәnilmәsi; bu vә ya digәr etnik icmaların milli psixologiyasının tәhsil vә tәrbiyәyә tәsirinin analizi, pedaqoji vә tәlimlәndirici fәaliyyәtin tәşkili vә hәyata keçirilmә prosesinә tәsirinin nәzәrә alınması; tәrbiyә praktikasında pedaqoji inkişafın vә keçmiş nәsillәrin tәcrübәsinin әks olunması üsulları vә onların funksiyasının davam etdirilmәsi; müasir tәhsil sistemindә mütәrәqqi xalq pedaqoji irsindәn istifadә yollarının axtarılması vә s.-dir. E.-nın tәdqiqi tarixi 3 dövrә bölünür – 19 әsrin 2-ci yarısından 20 әsrin әvvәllәrinәdәk, 20 әsrin әvvәllәrindәn 60-cı illәrә qәdәr vә hәmin vaxtdan bu günә olan dövr. Etnopedaqogikanın tәcrübәsindәn ekologiyanın etnoekologiya bölmәsindә istifadә olunur.

    ETNOPEDAQOGİKA

    ETNOPEDAQOGİKA (yun. ethnos – xalq; παιδαγωγική – uşaqların tәrbiyәsi haqqında elm) – pedaqogika elminin sahәsi. E. elminin predmeti müxtәlif etnosların tarixәn tәşәkkül tapmış әnәnәvi tәrbiyә vә tәhsil praktikasına әsaslanan xalq pedaqogikasıdır. G.N.Volkov tәrәfindәn tәtbiq edilmiş vә geniş yayılmışdır. E.-nın әsas mәqsәdi müxtәlif etnosların әnәnәvi mәdәniyyәtlәrindә xalq pedaqogikasının etnik xüsusiyyәtlәrinin müәyyәn olunması; sosial, iqtisadi vә digәr faktorların tәsiri altında xalqların әnәnәvi pedaqoji mәdәniyyәtinin yaranması vә  inkişafı qanunauyğunluqlarının öyrәnilmәsi; müxtәlif xalqlarda mövcud olan tәhsil vә tәrbiyә xüsusiyyәtlәrinin müqayisәli öyrәnilmәsi; bu vә ya digәr etnik icmaların milli psixologiyasının tәhsil vә tәrbiyәyә tәsirinin analizi, pedaqoji vә tәlimlәndirici fәaliyyәtin tәşkili vә hәyata keçirilmә prosesinә tәsirinin nәzәrә alınması; tәrbiyә praktikasında pedaqoji inkişafın vә keçmiş nәsillәrin tәcrübәsinin әks olunması üsulları vә onların funksiyasının davam etdirilmәsi; müasir tәhsil sistemindә mütәrәqqi xalq pedaqoji irsindәn istifadә yollarının axtarılması vә s.-dir. E.-nın tәdqiqi tarixi 3 dövrә bölünür – 19 әsrin 2-ci yarısından 20 әsrin әvvәllәrinәdәk, 20 әsrin әvvәllәrindәn 60-cı illәrә qәdәr vә hәmin vaxtdan bu günә olan dövr. Etnopedaqogikanın tәcrübәsindәn ekologiyanın etnoekologiya bölmәsindә istifadә olunur.