Azərbaycan Milli Ensiklopediyası
VII CİLD (DƏRMAN - CƏLİLOV)
    DONN

    ДОНН (Донне) Con (24.1–19.6. arasыnda, 1572, London –31.3.1631, London) – ingilis шairi. Varlы tacir ailяsindя anadan olmuшdur. Т.Мор вя Ъ.Щейвудун ана тяряфдян гощумудур. Oksford (1584–87), сонра, ещтимал ки, Кембриъ уn-tляриндя охумуш, католик олдуьу цчцн маэистр дяряъяси ала билмямишдир. 1615 илдя англикан кешиши рцтбясини алмышдыр; 1621 илдя Лондондакы Мцг. Павел килсясиня баш кешиш вязифясиня гябул едилмишдир. Демяк олар ки, бцtцn mяnzum яsяrlяri юlцmцndяn sonra (илк топлусу 1633) чap edilmiшdir. Д.-ун кlassik poeziya нцмуняляринин (Horatsi, Yuvenal, Ovidi) tяsiri altыnda yazdыьы satira vя elegiyalar yaradыcыlыьыnыn еркян dюvrцnя aidдир. Д. “Mahнылар vя sonetlяr” (1590–1617) silsilяsindя petrarkizmin ingilis tяmsilчilяrи цчцн сяъиййяви olan, севэи мцнасибятляринин ideallaшdыrыlmasыnа гаршы гясдян еротиклийи гоймушдур. Аллаща мящяббятин щяр шейдян цстцн олмасы идейасы иля долу “Мцгяддяс сонетляр” (1610–15) силсилясиндя, ейни заманда Д.-ун дярин шцбщяляри, горху щисси вя дахили зиддиййятляр юз яксини тапмышдыр. Бу силсилядя Д. юз щармонийасыны итирмиш вя чюкмцш реал дцнйаны эянъ гящряманын образында тяъяссцмцнц эюрдцйц идеал варлыьа гаршы гойур. Шair, barokko яdяbi цslubuna xas olan mяcazыn xцsusi nюvцnц – konsepti ingilis яdяbiyyatыna gяtirmiшdir. D.-un poeziyasы юzцnцn dя daxil olduьu metafizik mяktяbin nцmayяndяlяri C.Herbert, R.Kreшo, E.Marvell vя di- gяr ingilis шairlяrinin yaradыcыlыьыna tяsir gюstяrmiшdir. Nasir kimi D. yaradыcыlыьыnыn zirvяsi onun вязlяridir. “Юlцmlя чарпышма”(1632) sonuncu вязи D. tяrяfindяn юlцmцnя bir neчя gцn qalmыш oxunmuшdur. Digяr nяsr яsяrlяri арасында “Biata- natos” (1608) traktatы, “Yalanчы язабкеш” (1610) анти-katolik pamfleti, йезуитляря гаршы йюнялмиш “İqnati vя onun конклавы” (1611) satirasы, “Ehtiyac vя fяlakяtляр заманы Allaha mцraciяtляр”и (1624) vя s. вар.

Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, “Azərbaycan” xüsusi cildi (Azərbaycan dilində)
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2007
ISBN: 978-9952-441-01-7
Səhifələrin sayı: 881
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, I CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2009
ISBN: 978-9952-441-02-4
Səhifələrin sayı: 608
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, II CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2010
ISBN: 978-9952-441-05-5
Səhifələrin sayı: 604
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, III CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2011
ISBN: 978-9952-441-07-9
Səhifələrin sayı: 604
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, “Azərbaycan” xüsusi cildi (rus dilində)
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2012
ISBN: 978-9952-441-01-7
Səhifələrin sayı: 881
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, IV CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2013
ISBN: 978-9952-441-03-1
Səhifələrin sayı: 608
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, V CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2014
ISBN: 978-9952-441-10-9
Səhifələrin sayı: 592
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, VI CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili 2015
ISBN: 978-9952-441-11-6
Səhifələrin sayı: 608
DƏRMAN – CƏLİLOV
    DONN

    ДОНН (Донне) Con (24.1–19.6. arasыnda, 1572, London –31.3.1631, London) – ingilis шairi. Varlы tacir ailяsindя anadan olmuшdur. Т.Мор вя Ъ.Щейвудун ана тяряфдян гощумудур. Oksford (1584–87), сонра, ещтимал ки, Кембриъ уn-tляриндя охумуш, католик олдуьу цчцн маэистр дяряъяси ала билмямишдир. 1615 илдя англикан кешиши рцтбясини алмышдыр; 1621 илдя Лондондакы Мцг. Павел килсясиня баш кешиш вязифясиня гябул едилмишдир. Демяк олар ки, бцtцn mяnzum яsяrlяri юlцmцndяn sonra (илк топлусу 1633) чap edilmiшdir. Д.-ун кlassik poeziya нцмуняляринин (Horatsi, Yuvenal, Ovidi) tяsiri altыnda yazdыьы satira vя elegiyalar yaradыcыlыьыnыn еркян dюvrцnя aidдир. Д. “Mahнылар vя sonetlяr” (1590–1617) silsilяsindя petrarkizmin ingilis tяmsilчilяrи цчцн сяъиййяви olan, севэи мцнасибятляринин ideallaшdыrыlmasыnа гаршы гясдян еротиклийи гоймушдур. Аллаща мящяббятин щяр шейдян цстцн олмасы идейасы иля долу “Мцгяддяс сонетляр” (1610–15) силсилясиндя, ейни заманда Д.-ун дярин шцбщяляри, горху щисси вя дахили зиддиййятляр юз яксини тапмышдыр. Бу силсилядя Д. юз щармонийасыны итирмиш вя чюкмцш реал дцнйаны эянъ гящряманын образында тяъяссцмцнц эюрдцйц идеал варлыьа гаршы гойур. Шair, barokko яdяbi цslubuna xas olan mяcazыn xцsusi nюvцnц – konsepti ingilis яdяbiyyatыna gяtirmiшdir. D.-un poeziyasы юzцnцn dя daxil olduьu metafizik mяktяbin nцmayяndяlяri C.Herbert, R.Kreшo, E.Marvell vя di- gяr ingilis шairlяrinin yaradыcыlыьыna tяsir gюstяrmiшdir. Nasir kimi D. yaradыcыlыьыnыn zirvяsi onun вязlяridir. “Юlцmlя чарпышма”(1632) sonuncu вязи D. tяrяfindяn юlцmцnя bir neчя gцn qalmыш oxunmuшdur. Digяr nяsr яsяrlяri арасында “Biata- natos” (1608) traktatы, “Yalanчы язабкеш” (1610) анти-katolik pamfleti, йезуитляря гаршы йюнялмиш “İqnati vя onun конклавы” (1611) satirasы, “Ehtiyac vя fяlakяtляр заманы Allaha mцraciяtляр”и (1624) vя s. вар.

    DONN

    ДОНН (Донне) Con (24.1–19.6. arasыnda, 1572, London –31.3.1631, London) – ingilis шairi. Varlы tacir ailяsindя anadan olmuшdur. Т.Мор вя Ъ.Щейвудун ана тяряфдян гощумудур. Oksford (1584–87), сонра, ещтимал ки, Кембриъ уn-tляриндя охумуш, католик олдуьу цчцн маэистр дяряъяси ала билмямишдир. 1615 илдя англикан кешиши рцтбясини алмышдыр; 1621 илдя Лондондакы Мцг. Павел килсясиня баш кешиш вязифясиня гябул едилмишдир. Демяк олар ки, бцtцn mяnzum яsяrlяri юlцmцndяn sonra (илк топлусу 1633) чap edilmiшdir. Д.-ун кlassik poeziya нцмуняляринин (Horatsi, Yuvenal, Ovidi) tяsiri altыnda yazdыьы satira vя elegiyalar yaradыcыlыьыnыn еркян dюvrцnя aidдир. Д. “Mahнылар vя sonetlяr” (1590–1617) silsilяsindя petrarkizmin ingilis tяmsilчilяrи цчцн сяъиййяви olan, севэи мцнасибятляринин ideallaшdыrыlmasыnа гаршы гясдян еротиклийи гоймушдур. Аллаща мящяббятин щяр шейдян цстцн олмасы идейасы иля долу “Мцгяддяс сонетляр” (1610–15) силсилясиндя, ейни заманда Д.-ун дярин шцбщяляри, горху щисси вя дахили зиддиййятляр юз яксини тапмышдыр. Бу силсилядя Д. юз щармонийасыны итирмиш вя чюкмцш реал дцнйаны эянъ гящряманын образында тяъяссцмцнц эюрдцйц идеал варлыьа гаршы гойур. Шair, barokko яdяbi цslubuna xas olan mяcazыn xцsusi nюvцnц – konsepti ingilis яdяbiyyatыna gяtirmiшdir. D.-un poeziyasы юzцnцn dя daxil olduьu metafizik mяktяbin nцmayяndяlяri C.Herbert, R.Kreшo, E.Marvell vя di- gяr ingilis шairlяrinin yaradыcыlыьыna tяsir gюstяrmiшdir. Nasir kimi D. yaradыcыlыьыnыn zirvяsi onun вязlяridir. “Юlцmlя чарпышма”(1632) sonuncu вязи D. tяrяfindяn юlцmцnя bir neчя gцn qalmыш oxunmuшdur. Digяr nяsr яsяrlяri арасында “Biata- natos” (1608) traktatы, “Yalanчы язабкеш” (1610) анти-katolik pamfleti, йезуитляря гаршы йюнялмиш “İqnati vя onun конклавы” (1611) satirasы, “Ehtiyac vя fяlakяtляр заманы Allaha mцraciяtляр”и (1624) vя s. вар.