Azərbaycan Milli Ensiklopediyası
VIII CİLD (ENOLLAR - FEDDİN Konstantin Aleksandroviç)
    EYDOS

    ÉYDOS (yun. έίδος, lat. forma) – qәdim yunan fәlsәfәsindә termin. Fәlsәfәyәqәdәrki (Homerdәn başlayaraq), xüsusilә sokrataqәdәrki dövrdә E. xarici “görünüş”, “obraz” mәnasında işlәnirdi. Artıq e.ә. 5 әsrdә E.-un tәsnifat vahidi kimi “növ”ә yaxın mәnasına rast gәlinir. Demokritdә E. “atom”u ifadә edir. Platonda isә “ideya” termininin sinonimidir. Aristotel E.-u maddi substratdan ayrılmaz “forma” mәnasında işlәdir. Onun mәntiq vә biol.-sında E. “cins”ә (γένος) tabe olan tәsnifat vahidi – “növ”dür (species). Orta platonizmdә sintez aparılmışdır: Platondakı E.-ideyalar “Allahın fikirlәri”, Aristoteldәki E.-formalar isә ideyanın materiyada tәzahürlәri kimi xarakterizә olunur. E. Husserlin fenomenologiyasında E. xalis mahiyyәt vә intellektual intuisiyanın obyektidir.

Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, “Azərbaycan” xüsusi cildi (Azərbaycan dilində)
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2007
ISBN: 978-9952-441-01-7
Səhifələrin sayı: 881
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, I CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2009
ISBN: 978-9952-441-02-4
Səhifələrin sayı: 608
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, II CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2010
ISBN: 978-9952-441-05-5
Səhifələrin sayı: 604
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, III CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2011
ISBN: 978-9952-441-07-9
Səhifələrin sayı: 604
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, “Azərbaycan” xüsusi cildi (rus dilində)
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2012
ISBN: 978-9952-441-01-7
Səhifələrin sayı: 881
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, IV CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2013
ISBN: 978-9952-441-03-1
Səhifələrin sayı: 608
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, V CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2014
ISBN: 978-9952-441-10-9
Səhifələrin sayı: 592
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, VI CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili 2015
ISBN: 978-9952-441-11-6
Səhifələrin sayı: 608
ENOLLAR – FEDDİN Konstantin Aleksandroviç
    EYDOS

    ÉYDOS (yun. έίδος, lat. forma) – qәdim yunan fәlsәfәsindә termin. Fәlsәfәyәqәdәrki (Homerdәn başlayaraq), xüsusilә sokrataqәdәrki dövrdә E. xarici “görünüş”, “obraz” mәnasında işlәnirdi. Artıq e.ә. 5 әsrdә E.-un tәsnifat vahidi kimi “növ”ә yaxın mәnasına rast gәlinir. Demokritdә E. “atom”u ifadә edir. Platonda isә “ideya” termininin sinonimidir. Aristotel E.-u maddi substratdan ayrılmaz “forma” mәnasında işlәdir. Onun mәntiq vә biol.-sında E. “cins”ә (γένος) tabe olan tәsnifat vahidi – “növ”dür (species). Orta platonizmdә sintez aparılmışdır: Platondakı E.-ideyalar “Allahın fikirlәri”, Aristoteldәki E.-formalar isә ideyanın materiyada tәzahürlәri kimi xarakterizә olunur. E. Husserlin fenomenologiyasında E. xalis mahiyyәt vә intellektual intuisiyanın obyektidir.

    EYDOS

    ÉYDOS (yun. έίδος, lat. forma) – qәdim yunan fәlsәfәsindә termin. Fәlsәfәyәqәdәrki (Homerdәn başlayaraq), xüsusilә sokrataqәdәrki dövrdә E. xarici “görünüş”, “obraz” mәnasında işlәnirdi. Artıq e.ә. 5 әsrdә E.-un tәsnifat vahidi kimi “növ”ә yaxın mәnasına rast gәlinir. Demokritdә E. “atom”u ifadә edir. Platonda isә “ideya” termininin sinonimidir. Aristotel E.-u maddi substratdan ayrılmaz “forma” mәnasında işlәdir. Onun mәntiq vә biol.-sında E. “cins”ә (γένος) tabe olan tәsnifat vahidi – “növ”dür (species). Orta platonizmdә sintez aparılmışdır: Platondakı E.-ideyalar “Allahın fikirlәri”, Aristoteldәki E.-formalar isә ideyanın materiyada tәzahürlәri kimi xarakterizә olunur. E. Husserlin fenomenologiyasında E. xalis mahiyyәt vә intellektual intuisiyanın obyektidir.