Azərbaycan Milli Ensiklopediyası
VIII CİLD (ENOLLAR - FEDDİN Konstantin Aleksandroviç)
    ƏBU SÜFYAN

    ƏBU SÜFYAN ( ), S ә x r  i b n  H ә r b (tәqr. 565, Mәkkә – tәqr. 651/52, Mәdinә) – qureyş tayfasının başçılarından biri. Varlı vә nüfuzlu tacir ailәsindә doğulmuşdur. Uzun müddәt müsәlmanların düşmәni olan Ə.S. әrәblәrin әnәnәvi hәyat tәrzinin vә dünyagörüşünün tәrәfdarı idi. Müsәlmanların Mәkkәdәn Mәdinәyә hicrәtindәn (622) sonra islam dövlәtinin yaradılmasının әleyhdarı olan qureyşilәrlә müsәlmanlar arasında hәrbi münaqişә qaçılmaz oldu. 624 ildә Mәhәmmәd peyğәmbәr müsәlmanlara Suriyadan Mәkkәyә qayıdan Ə.S.-ın başçılıq etdiyi ticarәt karvanını әlә keçirmәk әmrini verdi. Ə.S.
    bundan xәbәr tutaraq karvanın yolunu dәyişdirsә dә, bu hadisә qureyşilәrin başçısı Əbu Cәhlin tәhriki ilә Bәdr döyüşünә sәbәb oldu. Lakin döyüşdә qureyşilәr mәğlubiyyәtә uğradılar, Əbu Cәhl isә öldürüldü. Bundan sonra Ə.S. Mәkkә müşriklәrinin başçısı oldu. Uhud vuruşması (625), Xәndәk vuruşması (627) zamanı müşriklәrin ordusuna komandanlıq etdi. Lakin Ə.S.-ın bütün cәhdlәrinә baxmayaraq, islam dini sürәtlә bütün Ərәbistana yayılmaqda idi. Mәkkәlilәrin Hüdeybiyyә sülhünü (628) pozmaları müsәlman ordusunun Mәkkәyә yürüşünә (630) gәtirib çıxardı. Ə.S. barışığı yenilәmәk üçün Mәdinәyә gәlәrәk Mәhәmmәd peyğәmbәrlә danışığa cәhd göstәrsә dә, heç bir nәticә әldә etmәdi. Bu hadisә Ə.S.-ın qureyşilәr arasında nüfuzunu itirmәsinә sәbәb oldu. Mәkkәnin alınması әrәfәsindә Ə.S. müsәlmanların düşәrgәsinә gәlib, islamı qәbul etdi vә Mәkkәni döyüşsüz müsәlman ordusuna verdi. Kәbәyә daxil olan Mәhәmmәd peyğәmbәr bütün bütlәri dağıdaraq, düşmәnlәrini bağışladığını bildirdi. Mәhәmmәd peyğәmbәrin sonsuz mәrhәmәtini görәn mәkkәlilәr islamı qәbul etdilәr. Bundan sonra Ə.S. müsәlman ordusu tәrkibindә Huneyn vuruşması (630) vә Taifin mühasirәsinә qatıldı. Xәlifә Əbu Bәkrin dövründә Necran, yaxud Hicazın valisi idi. Əmәvilәr sülalәsinin banisi Müaviyә Ə.S.-ın oğludur.

Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, “Azərbaycan” xüsusi cildi (Azərbaycan dilində)
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2007
ISBN: 978-9952-441-01-7
Səhifələrin sayı: 881
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, I CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2009
ISBN: 978-9952-441-02-4
Səhifələrin sayı: 608
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, II CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2010
ISBN: 978-9952-441-05-5
Səhifələrin sayı: 604
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, III CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2011
ISBN: 978-9952-441-07-9
Səhifələrin sayı: 604
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, “Azərbaycan” xüsusi cildi (rus dilində)
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2012
ISBN: 978-9952-441-01-7
Səhifələrin sayı: 881
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, IV CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2013
ISBN: 978-9952-441-03-1
Səhifələrin sayı: 608
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, V CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2014
ISBN: 978-9952-441-10-9
Səhifələrin sayı: 592
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, VI CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili 2015
ISBN: 978-9952-441-11-6
Səhifələrin sayı: 608
ENOLLAR – FEDDİN Konstantin Aleksandroviç
    ƏBU SÜFYAN

    ƏBU SÜFYAN ( ), S ә x r  i b n  H ә r b (tәqr. 565, Mәkkә – tәqr. 651/52, Mәdinә) – qureyş tayfasının başçılarından biri. Varlı vә nüfuzlu tacir ailәsindә doğulmuşdur. Uzun müddәt müsәlmanların düşmәni olan Ə.S. әrәblәrin әnәnәvi hәyat tәrzinin vә dünyagörüşünün tәrәfdarı idi. Müsәlmanların Mәkkәdәn Mәdinәyә hicrәtindәn (622) sonra islam dövlәtinin yaradılmasının әleyhdarı olan qureyşilәrlә müsәlmanlar arasında hәrbi münaqişә qaçılmaz oldu. 624 ildә Mәhәmmәd peyğәmbәr müsәlmanlara Suriyadan Mәkkәyә qayıdan Ə.S.-ın başçılıq etdiyi ticarәt karvanını әlә keçirmәk әmrini verdi. Ə.S.
    bundan xәbәr tutaraq karvanın yolunu dәyişdirsә dә, bu hadisә qureyşilәrin başçısı Əbu Cәhlin tәhriki ilә Bәdr döyüşünә sәbәb oldu. Lakin döyüşdә qureyşilәr mәğlubiyyәtә uğradılar, Əbu Cәhl isә öldürüldü. Bundan sonra Ə.S. Mәkkә müşriklәrinin başçısı oldu. Uhud vuruşması (625), Xәndәk vuruşması (627) zamanı müşriklәrin ordusuna komandanlıq etdi. Lakin Ə.S.-ın bütün cәhdlәrinә baxmayaraq, islam dini sürәtlә bütün Ərәbistana yayılmaqda idi. Mәkkәlilәrin Hüdeybiyyә sülhünü (628) pozmaları müsәlman ordusunun Mәkkәyә yürüşünә (630) gәtirib çıxardı. Ə.S. barışığı yenilәmәk üçün Mәdinәyә gәlәrәk Mәhәmmәd peyğәmbәrlә danışığa cәhd göstәrsә dә, heç bir nәticә әldә etmәdi. Bu hadisә Ə.S.-ın qureyşilәr arasında nüfuzunu itirmәsinә sәbәb oldu. Mәkkәnin alınması әrәfәsindә Ə.S. müsәlmanların düşәrgәsinә gәlib, islamı qәbul etdi vә Mәkkәni döyüşsüz müsәlman ordusuna verdi. Kәbәyә daxil olan Mәhәmmәd peyğәmbәr bütün bütlәri dağıdaraq, düşmәnlәrini bağışladığını bildirdi. Mәhәmmәd peyğәmbәrin sonsuz mәrhәmәtini görәn mәkkәlilәr islamı qәbul etdilәr. Bundan sonra Ə.S. müsәlman ordusu tәrkibindә Huneyn vuruşması (630) vә Taifin mühasirәsinә qatıldı. Xәlifә Əbu Bәkrin dövründә Necran, yaxud Hicazın valisi idi. Əmәvilәr sülalәsinin banisi Müaviyә Ə.S.-ın oğludur.

    ƏBU SÜFYAN

    ƏBU SÜFYAN ( ), S ә x r  i b n  H ә r b (tәqr. 565, Mәkkә – tәqr. 651/52, Mәdinә) – qureyş tayfasının başçılarından biri. Varlı vә nüfuzlu tacir ailәsindә doğulmuşdur. Uzun müddәt müsәlmanların düşmәni olan Ə.S. әrәblәrin әnәnәvi hәyat tәrzinin vә dünyagörüşünün tәrәfdarı idi. Müsәlmanların Mәkkәdәn Mәdinәyә hicrәtindәn (622) sonra islam dövlәtinin yaradılmasının әleyhdarı olan qureyşilәrlә müsәlmanlar arasında hәrbi münaqişә qaçılmaz oldu. 624 ildә Mәhәmmәd peyğәmbәr müsәlmanlara Suriyadan Mәkkәyә qayıdan Ə.S.-ın başçılıq etdiyi ticarәt karvanını әlә keçirmәk әmrini verdi. Ə.S.
    bundan xәbәr tutaraq karvanın yolunu dәyişdirsә dә, bu hadisә qureyşilәrin başçısı Əbu Cәhlin tәhriki ilә Bәdr döyüşünә sәbәb oldu. Lakin döyüşdә qureyşilәr mәğlubiyyәtә uğradılar, Əbu Cәhl isә öldürüldü. Bundan sonra Ə.S. Mәkkә müşriklәrinin başçısı oldu. Uhud vuruşması (625), Xәndәk vuruşması (627) zamanı müşriklәrin ordusuna komandanlıq etdi. Lakin Ə.S.-ın bütün cәhdlәrinә baxmayaraq, islam dini sürәtlә bütün Ərәbistana yayılmaqda idi. Mәkkәlilәrin Hüdeybiyyә sülhünü (628) pozmaları müsәlman ordusunun Mәkkәyә yürüşünә (630) gәtirib çıxardı. Ə.S. barışığı yenilәmәk üçün Mәdinәyә gәlәrәk Mәhәmmәd peyğәmbәrlә danışığa cәhd göstәrsә dә, heç bir nәticә әldә etmәdi. Bu hadisә Ə.S.-ın qureyşilәr arasında nüfuzunu itirmәsinә sәbәb oldu. Mәkkәnin alınması әrәfәsindә Ə.S. müsәlmanların düşәrgәsinә gәlib, islamı qәbul etdi vә Mәkkәni döyüşsüz müsәlman ordusuna verdi. Kәbәyә daxil olan Mәhәmmәd peyğәmbәr bütün bütlәri dağıdaraq, düşmәnlәrini bağışladığını bildirdi. Mәhәmmәd peyğәmbәrin sonsuz mәrhәmәtini görәn mәkkәlilәr islamı qәbul etdilәr. Bundan sonra Ə.S. müsәlman ordusu tәrkibindә Huneyn vuruşması (630) vә Taifin mühasirәsinә qatıldı. Xәlifә Əbu Bәkrin dövründә Necran, yaxud Hicazın valisi idi. Əmәvilәr sülalәsinin banisi Müaviyә Ə.S.-ın oğludur.