Azərbaycan Milli Ensiklopediyası
VIII CİLD (ENOLLAR - FEDDİN Konstantin Aleksandroviç)
    ƏBU TALİB MƏKKİ

    ƏBU TALİB MƏKKİ ( ), Ə b u  T a l i b  M ә h ә m m ә d  i b n  Ə l i  ә l - M ә k k i (? – 996, Bağdad) – sufi mütәfәkkir. Əslәn İranın Cәbәl bölgәsindәndir. Uzun müddәt Mәkkәdә yaşamışdır. Bәsrәdә Salimiyyә firqәsinin banisi Əbül-Hәsәn ibn Salim ilә tanış olmuş, vәfatından sonra (961) onun fikirlәrini yaymağa başlamışdır. Hәyatının son illәrini Bәsrәdә, sonra isә Bağdadda vaizlik edәrәk keçirmişdir. Salimiyyә mәktәbinә xas әksәr tәsәvvüfi fikirlәr sonrakı dövr sufilәrinә, o cümlәdәn Mәhәmmәd Qәzzali, İbn Ərәbi vә Əbül-Hәsәn Şaziliyә Ə.T.M. vasitәsilә çatmışdır. O, substansiya (“zat”) vә atributlar (“sifәtlәr”) mövzusunda mötәzilәyә yaxın olsa da, әksәr mәsәlәlәrdә onlarla razılaşmamışdır. Kәlam elminә dair mәsәlәlәrdә Hәsәn Bәsrini ustadı hesab etmişdir. Tәsәvvüfә dair “Qutül-qülub fi müamәlәtil-mәhbub” (“Mәhbub ilә rabitәdә qәlblәrin qidası”) әsәri Sührәvәrdi, Şazili vә b.-nın fikirlәrinin formalaşma sında mühüm rol oynamış, Qәzzalinin “İhya әl-ülum” әsәri üçün başlıca mәnbә olmuşdur.

Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, “Azərbaycan” xüsusi cildi (Azərbaycan dilində)
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2007
ISBN: 978-9952-441-01-7
Səhifələrin sayı: 881
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, I CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2009
ISBN: 978-9952-441-02-4
Səhifələrin sayı: 608
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, II CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2010
ISBN: 978-9952-441-05-5
Səhifələrin sayı: 604
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, III CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2011
ISBN: 978-9952-441-07-9
Səhifələrin sayı: 604
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, “Azərbaycan” xüsusi cildi (rus dilində)
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2012
ISBN: 978-9952-441-01-7
Səhifələrin sayı: 881
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, IV CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2013
ISBN: 978-9952-441-03-1
Səhifələrin sayı: 608
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, V CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2014
ISBN: 978-9952-441-10-9
Səhifələrin sayı: 592
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, VI CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili 2015
ISBN: 978-9952-441-11-6
Səhifələrin sayı: 608
ENOLLAR – FEDDİN Konstantin Aleksandroviç
    ƏBU TALİB MƏKKİ

    ƏBU TALİB MƏKKİ ( ), Ə b u  T a l i b  M ә h ә m m ә d  i b n  Ə l i  ә l - M ә k k i (? – 996, Bağdad) – sufi mütәfәkkir. Əslәn İranın Cәbәl bölgәsindәndir. Uzun müddәt Mәkkәdә yaşamışdır. Bәsrәdә Salimiyyә firqәsinin banisi Əbül-Hәsәn ibn Salim ilә tanış olmuş, vәfatından sonra (961) onun fikirlәrini yaymağa başlamışdır. Hәyatının son illәrini Bәsrәdә, sonra isә Bağdadda vaizlik edәrәk keçirmişdir. Salimiyyә mәktәbinә xas әksәr tәsәvvüfi fikirlәr sonrakı dövr sufilәrinә, o cümlәdәn Mәhәmmәd Qәzzali, İbn Ərәbi vә Əbül-Hәsәn Şaziliyә Ə.T.M. vasitәsilә çatmışdır. O, substansiya (“zat”) vә atributlar (“sifәtlәr”) mövzusunda mötәzilәyә yaxın olsa da, әksәr mәsәlәlәrdә onlarla razılaşmamışdır. Kәlam elminә dair mәsәlәlәrdә Hәsәn Bәsrini ustadı hesab etmişdir. Tәsәvvüfә dair “Qutül-qülub fi müamәlәtil-mәhbub” (“Mәhbub ilә rabitәdә qәlblәrin qidası”) әsәri Sührәvәrdi, Şazili vә b.-nın fikirlәrinin formalaşma sında mühüm rol oynamış, Qәzzalinin “İhya әl-ülum” әsәri üçün başlıca mәnbә olmuşdur.

    ƏBU TALİB MƏKKİ

    ƏBU TALİB MƏKKİ ( ), Ə b u  T a l i b  M ә h ә m m ә d  i b n  Ə l i  ә l - M ә k k i (? – 996, Bağdad) – sufi mütәfәkkir. Əslәn İranın Cәbәl bölgәsindәndir. Uzun müddәt Mәkkәdә yaşamışdır. Bәsrәdә Salimiyyә firqәsinin banisi Əbül-Hәsәn ibn Salim ilә tanış olmuş, vәfatından sonra (961) onun fikirlәrini yaymağa başlamışdır. Hәyatının son illәrini Bәsrәdә, sonra isә Bağdadda vaizlik edәrәk keçirmişdir. Salimiyyә mәktәbinә xas әksәr tәsәvvüfi fikirlәr sonrakı dövr sufilәrinә, o cümlәdәn Mәhәmmәd Qәzzali, İbn Ərәbi vә Əbül-Hәsәn Şaziliyә Ə.T.M. vasitәsilә çatmışdır. O, substansiya (“zat”) vә atributlar (“sifәtlәr”) mövzusunda mötәzilәyә yaxın olsa da, әksәr mәsәlәlәrdә onlarla razılaşmamışdır. Kәlam elminә dair mәsәlәlәrdә Hәsәn Bәsrini ustadı hesab etmişdir. Tәsәvvüfә dair “Qutül-qülub fi müamәlәtil-mәhbub” (“Mәhbub ilә rabitәdә qәlblәrin qidası”) әsәri Sührәvәrdi, Şazili vә b.-nın fikirlәrinin formalaşma sında mühüm rol oynamış, Qәzzalinin “İhya әl-ülum” әsәri üçün başlıca mәnbә olmuşdur.