Azərbaycan Milli Ensiklopediyası
VII CİLD (DƏRMAN - CƏLİLOV)
    ELEYA MƏKTƏBİ

    ELEYA MӘKTӘBİ – e.ә. 5–6 әsrlәrdә fәaliyyәt göstәrmiş qәdim yunan fәlsәfә mәktәbi. Banisi Ksenofon Kolofonlu, әsas nümayәndәlәri Parmenid, Zenon Eleyalı yası, mәktәbin adı buradan götürülmüşdür), Meliss Samosludur. E.m. ilk dәfә tәfәkkürü (vә düşünülәn varlığı) hissi dәrk etmәyә (vә hissi dәrk edilәn varlığa) qarşı qoymuş, insan duyğularının vә hissi varlığın dәyişkәn, axıcı olduğunu vurğulamış, idrakda başlıca yeri tәfәkkürün roluna vermişdir. E.m. fәlsәfә tarixindә ilk dәfә vahid varlıq anlayışını irәli sürmüş vә bütün fәlsәfi mühakimәlәrini onun әsasında qurmuşdur. Bu, E.m. tәrәfindәn fasilәsiz, dәyişmәz, bölünmәz, gerçәkliyin hәr xırda elementindә mövcud olan, şeylәrin hәr hansı çoxluğunu vә hәrәkәtini istisna edәn varlıq kimi başa düşülürdü (hәrәkәtin mümkünsüzlüyü vә s. haqqında Zenon Eleyalının mәşhur düşün-cәlәri). Sonralar vahid dәyişmәz varlıq anlayışı Platon fәlsәfәsinin vә neoplatonizmin mәnbәlәrindәn biri olmuşdur.

Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, “Azərbaycan” xüsusi cildi (Azərbaycan dilində)
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2007
ISBN: 978-9952-441-01-7
Səhifələrin sayı: 881
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, I CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2009
ISBN: 978-9952-441-02-4
Səhifələrin sayı: 608
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, II CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2010
ISBN: 978-9952-441-05-5
Səhifələrin sayı: 604
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, III CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2011
ISBN: 978-9952-441-07-9
Səhifələrin sayı: 604
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, “Azərbaycan” xüsusi cildi (rus dilində)
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2012
ISBN: 978-9952-441-01-7
Səhifələrin sayı: 881
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, IV CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2013
ISBN: 978-9952-441-03-1
Səhifələrin sayı: 608
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, V CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2014
ISBN: 978-9952-441-10-9
Səhifələrin sayı: 592
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, VI CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili 2015
ISBN: 978-9952-441-11-6
Səhifələrin sayı: 608
DƏRMAN – CƏLİLOV
    ELEYA MƏKTƏBİ

    ELEYA MӘKTӘBİ – e.ә. 5–6 әsrlәrdә fәaliyyәt göstәrmiş qәdim yunan fәlsәfә mәktәbi. Banisi Ksenofon Kolofonlu, әsas nümayәndәlәri Parmenid, Zenon Eleyalı yası, mәktәbin adı buradan götürülmüşdür), Meliss Samosludur. E.m. ilk dәfә tәfәkkürü (vә düşünülәn varlığı) hissi dәrk etmәyә (vә hissi dәrk edilәn varlığa) qarşı qoymuş, insan duyğularının vә hissi varlığın dәyişkәn, axıcı olduğunu vurğulamış, idrakda başlıca yeri tәfәkkürün roluna vermişdir. E.m. fәlsәfә tarixindә ilk dәfә vahid varlıq anlayışını irәli sürmüş vә bütün fәlsәfi mühakimәlәrini onun әsasında qurmuşdur. Bu, E.m. tәrәfindәn fasilәsiz, dәyişmәz, bölünmәz, gerçәkliyin hәr xırda elementindә mövcud olan, şeylәrin hәr hansı çoxluğunu vә hәrәkәtini istisna edәn varlıq kimi başa düşülürdü (hәrәkәtin mümkünsüzlüyü vә s. haqqında Zenon Eleyalının mәşhur düşün-cәlәri). Sonralar vahid dәyişmәz varlıq anlayışı Platon fәlsәfәsinin vә neoplatonizmin mәnbәlәrindәn biri olmuşdur.

    ELEYA MƏKTƏBİ

    ELEYA MӘKTӘBİ – e.ә. 5–6 әsrlәrdә fәaliyyәt göstәrmiş qәdim yunan fәlsәfә mәktәbi. Banisi Ksenofon Kolofonlu, әsas nümayәndәlәri Parmenid, Zenon Eleyalı yası, mәktәbin adı buradan götürülmüşdür), Meliss Samosludur. E.m. ilk dәfә tәfәkkürü (vә düşünülәn varlığı) hissi dәrk etmәyә (vә hissi dәrk edilәn varlığa) qarşı qoymuş, insan duyğularının vә hissi varlığın dәyişkәn, axıcı olduğunu vurğulamış, idrakda başlıca yeri tәfәkkürün roluna vermişdir. E.m. fәlsәfә tarixindә ilk dәfә vahid varlıq anlayışını irәli sürmüş vә bütün fәlsәfi mühakimәlәrini onun әsasında qurmuşdur. Bu, E.m. tәrәfindәn fasilәsiz, dәyişmәz, bölünmәz, gerçәkliyin hәr xırda elementindә mövcud olan, şeylәrin hәr hansı çoxluğunu vә hәrәkәtini istisna edәn varlıq kimi başa düşülürdü (hәrәkәtin mümkünsüzlüyü vә s. haqqında Zenon Eleyalının mәşhur düşün-cәlәri). Sonralar vahid dәyişmәz varlıq anlayışı Platon fәlsәfәsinin vә neoplatonizmin mәnbәlәrindәn biri olmuşdur.