Azərbaycan Milli Ensiklopediyası
VII CİLD (DƏRMAN - CƏLİLOV)
    EMPİRİZM

    EMPİRİZM – idrak nәzәriyyәsindә hissi tәcrübәni insan tәsәvvürlәri, ideyaları, anlayışları vә biliklәrinin mәnbәyi hesab edәn tәlim. Burada şüur tәcrübәdәn әldә olunan materialların uzlaşdırılması vә tәkrar tәrtibi kimi izah olunur. E.-ә görә, hәyat praktikası, әxlaq vә elm yalnız müvafiq tәcrübәyә әsaslanmalıdır. Ümumiyyәtlә, E. hissi idrakın, tәcrübәnin rolunu metafizikcәsinә şişirdir, nәzәriyyәlәrin funksiyasını lazımi qәdәr qiymәtlәndirmir, tәfәkkürün fәal rolunu vә nisbi müstәqilliyini inkar edir. E. bütöv qnoseoloji konsepsiya kimi 17–18 әsrlәrdә formalaşmış, 19 әsrdә pozitivizmin vә ona bәnzәr cәrәyanların (mexanisizm, praqmatizm, mәntiqi pozitivizm vә s.) qnoseoloji әsası olmuşdur. İdealist E. (Berkli, Yum, Max, Avenarius, Boqdanov, müasir mәntiqi empirizm vә s.) subyektiv tәcrübәni yeganә reallıq hesab edir. Materialist E.-ә görә (F. Bekon, Hobbs, Lokk, 18 әsr fransız materializmi) hissi tәcrübәnin mәnbәyi obyektiv mövcud olan alәmdir.

Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, “Azərbaycan” xüsusi cildi (Azərbaycan dilində)
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2007
ISBN: 978-9952-441-01-7
Səhifələrin sayı: 881
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, I CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2009
ISBN: 978-9952-441-02-4
Səhifələrin sayı: 608
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, II CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2010
ISBN: 978-9952-441-05-5
Səhifələrin sayı: 604
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, III CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2011
ISBN: 978-9952-441-07-9
Səhifələrin sayı: 604
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, “Azərbaycan” xüsusi cildi (rus dilində)
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2012
ISBN: 978-9952-441-01-7
Səhifələrin sayı: 881
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, IV CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2013
ISBN: 978-9952-441-03-1
Səhifələrin sayı: 608
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, V CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2014
ISBN: 978-9952-441-10-9
Səhifələrin sayı: 592
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, VI CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili 2015
ISBN: 978-9952-441-11-6
Səhifələrin sayı: 608
DƏRMAN – CƏLİLOV
    EMPİRİZM

    EMPİRİZM – idrak nәzәriyyәsindә hissi tәcrübәni insan tәsәvvürlәri, ideyaları, anlayışları vә biliklәrinin mәnbәyi hesab edәn tәlim. Burada şüur tәcrübәdәn әldә olunan materialların uzlaşdırılması vә tәkrar tәrtibi kimi izah olunur. E.-ә görә, hәyat praktikası, әxlaq vә elm yalnız müvafiq tәcrübәyә әsaslanmalıdır. Ümumiyyәtlә, E. hissi idrakın, tәcrübәnin rolunu metafizikcәsinә şişirdir, nәzәriyyәlәrin funksiyasını lazımi qәdәr qiymәtlәndirmir, tәfәkkürün fәal rolunu vә nisbi müstәqilliyini inkar edir. E. bütöv qnoseoloji konsepsiya kimi 17–18 әsrlәrdә formalaşmış, 19 әsrdә pozitivizmin vә ona bәnzәr cәrәyanların (mexanisizm, praqmatizm, mәntiqi pozitivizm vә s.) qnoseoloji әsası olmuşdur. İdealist E. (Berkli, Yum, Max, Avenarius, Boqdanov, müasir mәntiqi empirizm vә s.) subyektiv tәcrübәni yeganә reallıq hesab edir. Materialist E.-ә görә (F. Bekon, Hobbs, Lokk, 18 әsr fransız materializmi) hissi tәcrübәnin mәnbәyi obyektiv mövcud olan alәmdir.

    EMPİRİZM

    EMPİRİZM – idrak nәzәriyyәsindә hissi tәcrübәni insan tәsәvvürlәri, ideyaları, anlayışları vә biliklәrinin mәnbәyi hesab edәn tәlim. Burada şüur tәcrübәdәn әldә olunan materialların uzlaşdırılması vә tәkrar tәrtibi kimi izah olunur. E.-ә görә, hәyat praktikası, әxlaq vә elm yalnız müvafiq tәcrübәyә әsaslanmalıdır. Ümumiyyәtlә, E. hissi idrakın, tәcrübәnin rolunu metafizikcәsinә şişirdir, nәzәriyyәlәrin funksiyasını lazımi qәdәr qiymәtlәndirmir, tәfәkkürün fәal rolunu vә nisbi müstәqilliyini inkar edir. E. bütöv qnoseoloji konsepsiya kimi 17–18 әsrlәrdә formalaşmış, 19 әsrdә pozitivizmin vә ona bәnzәr cәrәyanların (mexanisizm, praqmatizm, mәntiqi pozitivizm vә s.) qnoseoloji әsası olmuşdur. İdealist E. (Berkli, Yum, Max, Avenarius, Boqdanov, müasir mәntiqi empirizm vә s.) subyektiv tәcrübәni yeganә reallıq hesab edir. Materialist E.-ә görә (F. Bekon, Hobbs, Lokk, 18 әsr fransız materializmi) hissi tәcrübәnin mәnbәyi obyektiv mövcud olan alәmdir.