Azərbaycan Milli Ensiklopediyası
VIII CİLD (ENOLLAR - FEDDİN Konstantin Aleksandroviç)
    ƏMƏK TƏRBİYƏSİ

    ƏMƏK TƏRBİYƏSİ – gәnc nәsildә әmәksevәrlik vә cәmiyyәt üçün faydalı әmәyә hazırlıq tәrbiyә edilmәsi. Müәllim vә tәrbiyәçinin rәhbәrliyi altında böyüyәn nәsildә hәyat üçün zәruri olan әmәk, bacarıq vә vәrdişlәrin, әmәyә vә әmәk adamlarına mәhәbbәt hissinin formalaşdırılması, insanlarda ümumi әmәk bilik vә bacarıqlarının inkişafına, әmәyә vә әmәk mәhsullarına mәsuliyyәtli yanaşmanın psixoloji hazırlığına, şüurlu surәtdә gәlәcәk peşә seçiminә yönәlmiş tәrbiyәçi vә tәrbiyә alanların birgә fәaliyyәt prosesidir.

    Ən qәdim tәrbiyә sahәlәrindәn olan Ə.t. böyüyәn nәslin, ümumiyyәtlә, insanların әmәk fәaliyyәtinә hәm nәzәri, hәm dә tәcrübi nöqteyi-nәzәrdәn hazırlanmasını әhatә edir, әmәyin elmi әsasları, onun elmi tәşkili haqqında sistemli mәlumatlar verir, zәruri әmәk bacarıq vә vәrdişlәri, әmәyә, әmәk adamlarına, öz әmәk fәaliyyәtinә münasibәt formalaşdırır. Ə.t. prosesi hәm xüsusi dәrslәr, müxtәlif tip mәşğәlәlәr, hәm dә ayrı-ayrı fәnlәrin tәdrisi vasitәsilә hәyata keçirilir. Bu yolla insanlara onların yaşaması üçün әmәk fәaliyyәtinin birinci әsas şәrt olduğu aşılanır. Ə.t. işi mәktәbdәnkәnar tәrbiyә müәssisәlәrindә, mәdәniyyәt müәssisәlәri vә digәr tәrbiyә müәssisәlәrindә müxtәliftipli çalışmalar, tәdbirlәr, dәrnәklәr vasitәsilә dә hәyata keçirilir. Mәdәniyyәt müәssisәlәrindә, müxtәliftipli dәrnәklәrdә istehsalatdakı yeniliklәr, texniki yeniliklәrә aid elmi mәlumatlar verilir, hәm dә yeni әmәk bacarığı vә vәrdişi formalaşdırılır.

    Əqli, әxlaqi vә fiziki tәrbiyә ilә sıx әlaqәdar olan Ə.t. uşaqlara elmi qanun vә qanunauyğunluqların tәtbiqini öyrәtmәklә bәrabәr, hәm dә onlara insan әmәyinә, әmәk adamlarına hörmәt, әmәk mәhsuluna qayğıkeş münasibәt hisslәri aşılayır. Uşaqların Ə.t. erkәn yaşlarından ailәdә vә mәktәbәqәdәr tәrbiyә müәssisәsindә başlayıb, mәktәbdә müxtәlif formalarla davam etdirilir.

    Ə.t.-nin mәzmunu müxtәlif tәlim-tәrbiyә müәssisәlәri üçün müvafiq nazirliklәr vә baş idarәlәr tәrәfindәn müәyyәn olunur.

Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, “Azərbaycan” xüsusi cildi (Azərbaycan dilində)
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2007
ISBN: 978-9952-441-01-7
Səhifələrin sayı: 881
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, I CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2009
ISBN: 978-9952-441-02-4
Səhifələrin sayı: 608
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, II CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2010
ISBN: 978-9952-441-05-5
Səhifələrin sayı: 604
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, III CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2011
ISBN: 978-9952-441-07-9
Səhifələrin sayı: 604
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, “Azərbaycan” xüsusi cildi (rus dilində)
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2012
ISBN: 978-9952-441-01-7
Səhifələrin sayı: 881
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, IV CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2013
ISBN: 978-9952-441-03-1
Səhifələrin sayı: 608
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, V CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2014
ISBN: 978-9952-441-10-9
Səhifələrin sayı: 592
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, VI CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili 2015
ISBN: 978-9952-441-11-6
Səhifələrin sayı: 608
ENOLLAR – FEDDİN Konstantin Aleksandroviç
    ƏMƏK TƏRBİYƏSİ

    ƏMƏK TƏRBİYƏSİ – gәnc nәsildә әmәksevәrlik vә cәmiyyәt üçün faydalı әmәyә hazırlıq tәrbiyә edilmәsi. Müәllim vә tәrbiyәçinin rәhbәrliyi altında böyüyәn nәsildә hәyat üçün zәruri olan әmәk, bacarıq vә vәrdişlәrin, әmәyә vә әmәk adamlarına mәhәbbәt hissinin formalaşdırılması, insanlarda ümumi әmәk bilik vә bacarıqlarının inkişafına, әmәyә vә әmәk mәhsullarına mәsuliyyәtli yanaşmanın psixoloji hazırlığına, şüurlu surәtdә gәlәcәk peşә seçiminә yönәlmiş tәrbiyәçi vә tәrbiyә alanların birgә fәaliyyәt prosesidir.

    Ən qәdim tәrbiyә sahәlәrindәn olan Ə.t. böyüyәn nәslin, ümumiyyәtlә, insanların әmәk fәaliyyәtinә hәm nәzәri, hәm dә tәcrübi nöqteyi-nәzәrdәn hazırlanmasını әhatә edir, әmәyin elmi әsasları, onun elmi tәşkili haqqında sistemli mәlumatlar verir, zәruri әmәk bacarıq vә vәrdişlәri, әmәyә, әmәk adamlarına, öz әmәk fәaliyyәtinә münasibәt formalaşdırır. Ə.t. prosesi hәm xüsusi dәrslәr, müxtәlif tip mәşğәlәlәr, hәm dә ayrı-ayrı fәnlәrin tәdrisi vasitәsilә hәyata keçirilir. Bu yolla insanlara onların yaşaması üçün әmәk fәaliyyәtinin birinci әsas şәrt olduğu aşılanır. Ə.t. işi mәktәbdәnkәnar tәrbiyә müәssisәlәrindә, mәdәniyyәt müәssisәlәri vә digәr tәrbiyә müәssisәlәrindә müxtәliftipli çalışmalar, tәdbirlәr, dәrnәklәr vasitәsilә dә hәyata keçirilir. Mәdәniyyәt müәssisәlәrindә, müxtәliftipli dәrnәklәrdә istehsalatdakı yeniliklәr, texniki yeniliklәrә aid elmi mәlumatlar verilir, hәm dә yeni әmәk bacarığı vә vәrdişi formalaşdırılır.

    Əqli, әxlaqi vә fiziki tәrbiyә ilә sıx әlaqәdar olan Ə.t. uşaqlara elmi qanun vә qanunauyğunluqların tәtbiqini öyrәtmәklә bәrabәr, hәm dә onlara insan әmәyinә, әmәk adamlarına hörmәt, әmәk mәhsuluna qayğıkeş münasibәt hisslәri aşılayır. Uşaqların Ə.t. erkәn yaşlarından ailәdә vә mәktәbәqәdәr tәrbiyә müәssisәsindә başlayıb, mәktәbdә müxtәlif formalarla davam etdirilir.

    Ə.t.-nin mәzmunu müxtәlif tәlim-tәrbiyә müәssisәlәri üçün müvafiq nazirliklәr vә baş idarәlәr tәrәfindәn müәyyәn olunur.

    ƏMƏK TƏRBİYƏSİ

    ƏMƏK TƏRBİYƏSİ – gәnc nәsildә әmәksevәrlik vә cәmiyyәt üçün faydalı әmәyә hazırlıq tәrbiyә edilmәsi. Müәllim vә tәrbiyәçinin rәhbәrliyi altında böyüyәn nәsildә hәyat üçün zәruri olan әmәk, bacarıq vә vәrdişlәrin, әmәyә vә әmәk adamlarına mәhәbbәt hissinin formalaşdırılması, insanlarda ümumi әmәk bilik vә bacarıqlarının inkişafına, әmәyә vә әmәk mәhsullarına mәsuliyyәtli yanaşmanın psixoloji hazırlığına, şüurlu surәtdә gәlәcәk peşә seçiminә yönәlmiş tәrbiyәçi vә tәrbiyә alanların birgә fәaliyyәt prosesidir.

    Ən qәdim tәrbiyә sahәlәrindәn olan Ə.t. böyüyәn nәslin, ümumiyyәtlә, insanların әmәk fәaliyyәtinә hәm nәzәri, hәm dә tәcrübi nöqteyi-nәzәrdәn hazırlanmasını әhatә edir, әmәyin elmi әsasları, onun elmi tәşkili haqqında sistemli mәlumatlar verir, zәruri әmәk bacarıq vә vәrdişlәri, әmәyә, әmәk adamlarına, öz әmәk fәaliyyәtinә münasibәt formalaşdırır. Ə.t. prosesi hәm xüsusi dәrslәr, müxtәlif tip mәşğәlәlәr, hәm dә ayrı-ayrı fәnlәrin tәdrisi vasitәsilә hәyata keçirilir. Bu yolla insanlara onların yaşaması üçün әmәk fәaliyyәtinin birinci әsas şәrt olduğu aşılanır. Ə.t. işi mәktәbdәnkәnar tәrbiyә müәssisәlәrindә, mәdәniyyәt müәssisәlәri vә digәr tәrbiyә müәssisәlәrindә müxtәliftipli çalışmalar, tәdbirlәr, dәrnәklәr vasitәsilә dә hәyata keçirilir. Mәdәniyyәt müәssisәlәrindә, müxtәliftipli dәrnәklәrdә istehsalatdakı yeniliklәr, texniki yeniliklәrә aid elmi mәlumatlar verilir, hәm dә yeni әmәk bacarığı vә vәrdişi formalaşdırılır.

    Əqli, әxlaqi vә fiziki tәrbiyә ilә sıx әlaqәdar olan Ə.t. uşaqlara elmi qanun vә qanunauyğunluqların tәtbiqini öyrәtmәklә bәrabәr, hәm dә onlara insan әmәyinә, әmәk adamlarına hörmәt, әmәk mәhsuluna qayğıkeş münasibәt hisslәri aşılayır. Uşaqların Ə.t. erkәn yaşlarından ailәdә vә mәktәbәqәdәr tәrbiyә müәssisәsindә başlayıb, mәktәbdә müxtәlif formalarla davam etdirilir.

    Ə.t.-nin mәzmunu müxtәlif tәlim-tәrbiyә müәssisәlәri üçün müvafiq nazirliklәr vә baş idarәlәr tәrәfindәn müәyyәn olunur.