Azərbaycan Milli Ensiklopediyası
VIII CİLD (ENOLLAR - FEDDİN Konstantin Aleksandroviç)
    ƏMTƏƏŞÜNASLIQ

    ƏMTƏƏŞÜNASLIQ (alm. warenkunde, ing. merchandising) – әmtәәlәrin istehlak xassәlәrini; onların tәsnifatını vә kodla işarәlәnmәsini; standartlaşdırılmasını; әmtәәlәrin keyfiyyәtini, ona nәzarәti, onun qiymәtlәndirilmәsini şәrtlәndirәn amillәri; әmtәә çeşidlәrinin vә onların strukturunun formalaşması qanunauyğunluqlarını; әmtәәlәrin daşınması, istehlakı vә istifadәsi zamanı keyfiyyәtinin saxlanması şәraitini öyrәnәn elmi fәnn. Ə. 16 әsrdә xarici ticarәt әlaqәlәrinin inkişafı ilә әlaqәdar meydana gәlmişdir. İlk Ə. kafedrası (bitki vә heyvan mәnşәli dәrman vasitәlәri Ə.-ı) 1549 ildә İtaliyanın Paduya un-tindә yaradılmış, 18 әsrin sonundan müstәqil tәdris fәnni kimi orta vә ali kommersiya mәktәblәrindә keçilmәyә başlanmışdır. Tәtbiqi iqtisadi fәnn olan Ə. marketinq vә s. ilә sıx qarşılıqlı әlaqәdә inkişaf edir, yeni әmtәә qruplarının öyrәnilmәsi hesabına daim genişlәnir.

Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, “Azərbaycan” xüsusi cildi (Azərbaycan dilində)
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2007
ISBN: 978-9952-441-01-7
Səhifələrin sayı: 881
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, I CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2009
ISBN: 978-9952-441-02-4
Səhifələrin sayı: 608
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, II CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2010
ISBN: 978-9952-441-05-5
Səhifələrin sayı: 604
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, III CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2011
ISBN: 978-9952-441-07-9
Səhifələrin sayı: 604
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, “Azərbaycan” xüsusi cildi (rus dilində)
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2012
ISBN: 978-9952-441-01-7
Səhifələrin sayı: 881
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, IV CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2013
ISBN: 978-9952-441-03-1
Səhifələrin sayı: 608
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, V CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2014
ISBN: 978-9952-441-10-9
Səhifələrin sayı: 592
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, VI CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili 2015
ISBN: 978-9952-441-11-6
Səhifələrin sayı: 608
ENOLLAR – FEDDİN Konstantin Aleksandroviç
    ƏMTƏƏŞÜNASLIQ

    ƏMTƏƏŞÜNASLIQ (alm. warenkunde, ing. merchandising) – әmtәәlәrin istehlak xassәlәrini; onların tәsnifatını vә kodla işarәlәnmәsini; standartlaşdırılmasını; әmtәәlәrin keyfiyyәtini, ona nәzarәti, onun qiymәtlәndirilmәsini şәrtlәndirәn amillәri; әmtәә çeşidlәrinin vә onların strukturunun formalaşması qanunauyğunluqlarını; әmtәәlәrin daşınması, istehlakı vә istifadәsi zamanı keyfiyyәtinin saxlanması şәraitini öyrәnәn elmi fәnn. Ə. 16 әsrdә xarici ticarәt әlaqәlәrinin inkişafı ilә әlaqәdar meydana gәlmişdir. İlk Ə. kafedrası (bitki vә heyvan mәnşәli dәrman vasitәlәri Ə.-ı) 1549 ildә İtaliyanın Paduya un-tindә yaradılmış, 18 әsrin sonundan müstәqil tәdris fәnni kimi orta vә ali kommersiya mәktәblәrindә keçilmәyә başlanmışdır. Tәtbiqi iqtisadi fәnn olan Ə. marketinq vә s. ilә sıx qarşılıqlı әlaqәdә inkişaf edir, yeni әmtәә qruplarının öyrәnilmәsi hesabına daim genişlәnir.

    ƏMTƏƏŞÜNASLIQ

    ƏMTƏƏŞÜNASLIQ (alm. warenkunde, ing. merchandising) – әmtәәlәrin istehlak xassәlәrini; onların tәsnifatını vә kodla işarәlәnmәsini; standartlaşdırılmasını; әmtәәlәrin keyfiyyәtini, ona nәzarәti, onun qiymәtlәndirilmәsini şәrtlәndirәn amillәri; әmtәә çeşidlәrinin vә onların strukturunun formalaşması qanunauyğunluqlarını; әmtәәlәrin daşınması, istehlakı vә istifadәsi zamanı keyfiyyәtinin saxlanması şәraitini öyrәnәn elmi fәnn. Ə. 16 әsrdә xarici ticarәt әlaqәlәrinin inkişafı ilә әlaqәdar meydana gәlmişdir. İlk Ə. kafedrası (bitki vә heyvan mәnşәli dәrman vasitәlәri Ə.-ı) 1549 ildә İtaliyanın Paduya un-tindә yaradılmış, 18 әsrin sonundan müstәqil tәdris fәnni kimi orta vә ali kommersiya mәktәblәrindә keçilmәyә başlanmışdır. Tәtbiqi iqtisadi fәnn olan Ə. marketinq vә s. ilә sıx qarşılıqlı әlaqәdә inkişaf edir, yeni әmtәә qruplarının öyrәnilmәsi hesabına daim genişlәnir.