Azərbaycan Milli Ensiklopediyası
VIII CİLD (ENOLLAR - FEDDİN Konstantin Aleksandroviç)
    ƏZİZ NƏSƏFİ

    ƏZİZ   NƏSƏFİ   (عزيز النسفي),   Əziz ibn  Mәhәmmәd  әn-Nәsәf i, Əzi zәddin әn-Nәsәfi (?, Mavәraәnnәhr, Nәsәf; indiki Özb., Qarşi ş. – tәxm. 1300, ?) – islam mütәfәkkiri, alim. İlk tәhsilini Nәsәfdә almış, 1281–91 illәrdә Şiraz, İsfahan, Sәmәrqәnd, Buxara vә s. şәhәrlәri gәzәrәk, müxtәlif elm nümayәndәlәri, xüsusilә fәlsәfә vә tәsәvvüf alimlәri ilә görüşmüşdür. Sәdәddin Hәmmui adlı bir şeyxin müridi olmuşdur. İsmaililәr onu özlәrindәn biri hesab etsәlәr dә, o öz mәzhәb vә tәriqәt mәnsubiyyәtini bildirmәmiş, mәnәvi müstәqilliyin tәrәfdarı olmuşdur. Mәzhәblәr arasında fәrq qoymamış, әsasәn, “vәhdәti-vücudkonsepsiyasından çıxış etmişdir. Böyük qismini 1273–81 illәr arasında yazdığı әsәrlәrinin әksәriyyәti dövrümüzә gәlib çatmışdır. Tәsәvvüf, fәlsәfә vә kәlama dair bu әsәrlәrin hamısı fars dilindә sadә vә anlaşıqlı üslubda qәlәmә alınmışdır (“Tәnzil”, “Kәşf әl-hәqaiq”, “Mәqsәdi-әqsa”, “Kәşf әs-sirat”, “Kitab әlinsan әl-kamil” vә s.).

Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, “Azərbaycan” xüsusi cildi (Azərbaycan dilində)
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2007
ISBN: 978-9952-441-01-7
Səhifələrin sayı: 881
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, I CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2009
ISBN: 978-9952-441-02-4
Səhifələrin sayı: 608
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, II CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2010
ISBN: 978-9952-441-05-5
Səhifələrin sayı: 604
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, III CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2011
ISBN: 978-9952-441-07-9
Səhifələrin sayı: 604
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, “Azərbaycan” xüsusi cildi (rus dilində)
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2012
ISBN: 978-9952-441-01-7
Səhifələrin sayı: 881
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, IV CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2013
ISBN: 978-9952-441-03-1
Səhifələrin sayı: 608
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, V CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2014
ISBN: 978-9952-441-10-9
Səhifələrin sayı: 592
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, VI CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili 2015
ISBN: 978-9952-441-11-6
Səhifələrin sayı: 608
ENOLLAR – FEDDİN Konstantin Aleksandroviç
    ƏZİZ NƏSƏFİ

    ƏZİZ   NƏSƏFİ   (عزيز النسفي),   Əziz ibn  Mәhәmmәd  әn-Nәsәf i, Əzi zәddin әn-Nәsәfi (?, Mavәraәnnәhr, Nәsәf; indiki Özb., Qarşi ş. – tәxm. 1300, ?) – islam mütәfәkkiri, alim. İlk tәhsilini Nәsәfdә almış, 1281–91 illәrdә Şiraz, İsfahan, Sәmәrqәnd, Buxara vә s. şәhәrlәri gәzәrәk, müxtәlif elm nümayәndәlәri, xüsusilә fәlsәfә vә tәsәvvüf alimlәri ilә görüşmüşdür. Sәdәddin Hәmmui adlı bir şeyxin müridi olmuşdur. İsmaililәr onu özlәrindәn biri hesab etsәlәr dә, o öz mәzhәb vә tәriqәt mәnsubiyyәtini bildirmәmiş, mәnәvi müstәqilliyin tәrәfdarı olmuşdur. Mәzhәblәr arasında fәrq qoymamış, әsasәn, “vәhdәti-vücudkonsepsiyasından çıxış etmişdir. Böyük qismini 1273–81 illәr arasında yazdığı әsәrlәrinin әksәriyyәti dövrümüzә gәlib çatmışdır. Tәsәvvüf, fәlsәfә vә kәlama dair bu әsәrlәrin hamısı fars dilindә sadә vә anlaşıqlı üslubda qәlәmә alınmışdır (“Tәnzil”, “Kәşf әl-hәqaiq”, “Mәqsәdi-әqsa”, “Kәşf әs-sirat”, “Kitab әlinsan әl-kamil” vә s.).

    ƏZİZ NƏSƏFİ

    ƏZİZ   NƏSƏFİ   (عزيز النسفي),   Əziz ibn  Mәhәmmәd  әn-Nәsәf i, Əzi zәddin әn-Nәsәfi (?, Mavәraәnnәhr, Nәsәf; indiki Özb., Qarşi ş. – tәxm. 1300, ?) – islam mütәfәkkiri, alim. İlk tәhsilini Nәsәfdә almış, 1281–91 illәrdә Şiraz, İsfahan, Sәmәrqәnd, Buxara vә s. şәhәrlәri gәzәrәk, müxtәlif elm nümayәndәlәri, xüsusilә fәlsәfә vә tәsәvvüf alimlәri ilә görüşmüşdür. Sәdәddin Hәmmui adlı bir şeyxin müridi olmuşdur. İsmaililәr onu özlәrindәn biri hesab etsәlәr dә, o öz mәzhәb vә tәriqәt mәnsubiyyәtini bildirmәmiş, mәnәvi müstәqilliyin tәrәfdarı olmuşdur. Mәzhәblәr arasında fәrq qoymamış, әsasәn, “vәhdәti-vücudkonsepsiyasından çıxış etmişdir. Böyük qismini 1273–81 illәr arasında yazdığı әsәrlәrinin әksәriyyәti dövrümüzә gәlib çatmışdır. Tәsәvvüf, fәlsәfә vә kәlama dair bu әsәrlәrin hamısı fars dilindә sadә vә anlaşıqlı üslubda qәlәmә alınmışdır (“Tәnzil”, “Kәşf әl-hәqaiq”, “Mәqsәdi-әqsa”, “Kәşf әs-sirat”, “Kitab әlinsan әl-kamil” vә s.).