FONTENBLO MƏKTƏBLƏRİ, b i r i n c i və i k i n c i - incəsənətin müxtəlif növlərində əsərlər yaratmış rəssam və memarlardan ibarət qruplar, həmçinin Fontenbloda 1530-cu illərdən 17 əsrin əvvəllərinədək kral qəsrinin (sarayının) inşası və bədii tərtibatı gedişində formalaşmış xüsusi üslub. F.m. fransız İntibahının mühüm hadisəsidir. Fransa kralı I Fransiskın sifarişi ilə qəsrin interyerlərinin tərtibatı üçün italyan ruhunda işlənib hazırlanmış geniş ikonoqrafik və bədii proqram hazırlanmışdı; onu həyata keçirmək məqsədilə italyan manyerizminin görkəmli nümayəndələri (rəssamlar Rosso Fyorentino, F.Primatiçço, Nikkolo del’Abbate, heykəltəraş B.Çellini, memar S.Serlio, ağac üzərində oymaçı F.Şibek da Karpi) dəvət olunurdular. Onlar fransız (A.Karon) və niderlandlı (L.Tiri) sənətkarlarla işləmiş, b i r i n c i Fontenblo məktəbini yaratmışlar. F.m.-nin ən səciyyəvi xüsusiyyətləri özünü interyer dekorunda göstərir: burada stukkodan düzəldilmiş yapma və relfeflər freska boyakarlığı, zər və oyma ağac panellər ilə birlikdə təqdim olunur. F.m.-nin mühüm tərkib hissəsi qravüra emat atxanası idi (1542-47; sənətkarlar A.Fantussi, L.Davan, R.Milan və b.). Emalatxanada Rosso Fyorentino, Primatiçço və Culio Romanonun kompozisiyaları əsasında fövri ofortlar, həmçinin kəski qravüraları yaradılırdı. Qravüralar sayəsində 1530-1550-ci illər F.m.-nin saray üslubu dekorativ-tətbiqi sənətin müxtəlif növlərinə (zərgərlik bəzəkləri, mebel, yemək dəstləri, divar kağızları, ornament) uyğunlaşdırılmış, həmçinin 16 əsrin 2-ci yarısı fransız incəsənətində qəsr xaricində yayılmışdı (heykəltəraş P.Bontanın, rəssam Böyük J.Kuzenin yaradıcılığı, Ekuan qəsrinin interyerləri və s.). Birinci Fontenblo məktəbinin üslubunu bərpa etmək cəhdləri kral IV Henrixin dövründə olmuşdur. 1590-1620-ci illərin bu retrospektiv hadisəsi i k i n c i F o n t e n b l o m ə k t ə b i adını almışdır.