Azərbaycan Milli Ensiklopediyası
IX CİLD (FEDİNQ - EMİN)
    FORMALİZM

    FORMALİZM (fr. formalisme, lat. formalis – formaya aid olan) – insan fәaliyyәtinin müxtәlif sahәlәrindә mәzmuna nisbәtәn formaya üstünlük verilmәsi (bax Mәzmunforma). Ehkamçılıq formalarından biri olan mәnәvi F. ehkamlara vә normalara sırf zahiri riayәtdә, vәzifәnin formal icrasında tәzahür edir. Bu halda insan öz davranışlarının sosial әhәmiyyәti barәdә düşünmür, yaxud onu fәrdi vә ictimai tәlәbat nöqteyi-nәzәrindәn әsaslandıra bilmir. Etik F. mәnәvi problemlәrin tәdqiqi zamanı etik nәzәriyyәlәrin metodoloji prinsipi kimi çıxış edir. Etik görüşlәri üçün F.-in sәciyyәvi olduğu İ.Kant konkret tarixi dövrün xarakterindәn vә situasiyanın mәzmunundan asılı olmadan hәmişә vә hәr yerdә öz hәqiqiliyini qoruyub saxlaya bilәn universal etik prinsip (“qәti imperativ”) anlayışını irәli sürürdü. Sosial idarәetmәdә F. bürokratizmdә, qanunun mәzmun vә ruhuna tam etinasız yanaşmaqla onun hәr nöqtәsinә әmәl etmәkdә ifadә olunur.

Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, “Azərbaycan” xüsusi cildi (Azərbaycan dilində)
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2007
ISBN: 978-9952-441-01-7
Səhifələrin sayı: 881
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, I CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2009
ISBN: 978-9952-441-02-4
Səhifələrin sayı: 608
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, II CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2010
ISBN: 978-9952-441-05-5
Səhifələrin sayı: 604
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, III CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2011
ISBN: 978-9952-441-07-9
Səhifələrin sayı: 604
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, “Azərbaycan” xüsusi cildi (rus dilində)
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2012
ISBN: 978-9952-441-01-7
Səhifələrin sayı: 881
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, IV CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2013
ISBN: 978-9952-441-03-1
Səhifələrin sayı: 608
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, V CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2014
ISBN: 978-9952-441-10-9
Səhifələrin sayı: 592
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, VI CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili 2015
ISBN: 978-9952-441-11-6
Səhifələrin sayı: 608
FEDİNQ – EMİN
    FORMALİZM

    FORMALİZM (fr. formalisme, lat. formalis – formaya aid olan) – insan fәaliyyәtinin müxtәlif sahәlәrindә mәzmuna nisbәtәn formaya üstünlük verilmәsi (bax Mәzmunforma). Ehkamçılıq formalarından biri olan mәnәvi F. ehkamlara vә normalara sırf zahiri riayәtdә, vәzifәnin formal icrasında tәzahür edir. Bu halda insan öz davranışlarının sosial әhәmiyyәti barәdә düşünmür, yaxud onu fәrdi vә ictimai tәlәbat nöqteyi-nәzәrindәn әsaslandıra bilmir. Etik F. mәnәvi problemlәrin tәdqiqi zamanı etik nәzәriyyәlәrin metodoloji prinsipi kimi çıxış edir. Etik görüşlәri üçün F.-in sәciyyәvi olduğu İ.Kant konkret tarixi dövrün xarakterindәn vә situasiyanın mәzmunundan asılı olmadan hәmişә vә hәr yerdә öz hәqiqiliyini qoruyub saxlaya bilәn universal etik prinsip (“qәti imperativ”) anlayışını irәli sürürdü. Sosial idarәetmәdә F. bürokratizmdә, qanunun mәzmun vә ruhuna tam etinasız yanaşmaqla onun hәr nöqtәsinә әmәl etmәkdә ifadә olunur.

    FORMALİZM

    FORMALİZM (fr. formalisme, lat. formalis – formaya aid olan) – insan fәaliyyәtinin müxtәlif sahәlәrindә mәzmuna nisbәtәn formaya üstünlük verilmәsi (bax Mәzmunforma). Ehkamçılıq formalarından biri olan mәnәvi F. ehkamlara vә normalara sırf zahiri riayәtdә, vәzifәnin formal icrasında tәzahür edir. Bu halda insan öz davranışlarının sosial әhәmiyyәti barәdә düşünmür, yaxud onu fәrdi vә ictimai tәlәbat nöqteyi-nәzәrindәn әsaslandıra bilmir. Etik F. mәnәvi problemlәrin tәdqiqi zamanı etik nәzәriyyәlәrin metodoloji prinsipi kimi çıxış edir. Etik görüşlәri üçün F.-in sәciyyәvi olduğu İ.Kant konkret tarixi dövrün xarakterindәn vә situasiyanın mәzmunundan asılı olmadan hәmişә vә hәr yerdә öz hәqiqiliyini qoruyub saxlaya bilәn universal etik prinsip (“qәti imperativ”) anlayışını irәli sürürdü. Sosial idarәetmәdә F. bürokratizmdә, qanunun mәzmun vә ruhuna tam etinasız yanaşmaqla onun hәr nöqtәsinә әmәl etmәkdә ifadә olunur.