Azərbaycan Milli Ensiklopediyası
IX CİLD (FEDİNQ - EMİN)
    FRESKOBÁLDİ

    FRESKOBÁLDİ (Frescobaldi) Cirolamo (tәqr. 9.9.1583, Ferrara – 1.3.1643, Roma) – italyan bәstәkarı, orqançalan, klavesinçi. Musiqi dәrslәrini Ferrarada almışdır. 1607 ildә Romanın Santa-Mariya-in-Trastevere kilsәsinin orqançalanı, 1607–08 illәrdә kardinal Q.Bentivolonun saray musiqiçisi olmuşdur (saray Brüsseldә idi). 1608 ildә Antverpendә özünün ilk әsәrlәrini (madriqallar toplusu) çap etdirmişdir. Hәmin ildәn ömrünün sonunadәk (fasilәlәrlә) Müq. Pyotr baş kilsәsinin orqançalanı olmuşdur. Eyni zamanda 1621 ilә qәdәr kardinal P.Aldobrandininin sarayında işlәmiş, orqan ifaçılığından dәrs demiş, musiqi bәstәlәmişdir (F.-nin әsәrlәrinin çox hissәsi 1615–28 illәrdә nәşr olunmuşdur). 1628–34 illәrdә Mediçilәrin Florensiya sarayında orqançalan vә bәstәkar olmuşdur. 1634 ildә Romaya qayıtmış, orqançalan işlәmiş vә dәrs demişdir. F. barokko musiqisinin әn görkәmli nümayәndәlәrindәn biri olmuşdur. O, dövrünün bütün janrlarında orqan vә klavir üçün әsәrlәrin – tokkata, partita, riçerkar, fantaziya, “fransız üslubunda” kansona, kapriççio, kuranta, passakalya, çakona, balletto, ariya vә messaların (maqnifikatlar, himnlәr) müәllifi kimi şöhrәt tapmışdır. F. instrumental pyeslәrini toplu şәklindә çap etdirirdi; onların bir hissәsi müәllifin ölümündәn sonra nәşr olunmuşdur. F. instrumental (bәzәn vokal) musiqidә standart harmonik modellәr (romaneska, foliya vә s.), hәmçinin basso ostinato variasiyaları formasından geniş istifadә etmişdir. F.-nin vokal әsәrlәri arasında madriqallar, motetlәr, 2 messa var. Onun “Musiqi ariyaları” adlı 2 toplusu (1630; cәmi 44 pyes) әn böyük vokal musiqi nәşridir.

Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, “Azərbaycan” xüsusi cildi (Azərbaycan dilində)
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2007
ISBN: 978-9952-441-01-7
Səhifələrin sayı: 881
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, I CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2009
ISBN: 978-9952-441-02-4
Səhifələrin sayı: 608
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, II CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2010
ISBN: 978-9952-441-05-5
Səhifələrin sayı: 604
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, III CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2011
ISBN: 978-9952-441-07-9
Səhifələrin sayı: 604
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, “Azərbaycan” xüsusi cildi (rus dilində)
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2012
ISBN: 978-9952-441-01-7
Səhifələrin sayı: 881
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, IV CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2013
ISBN: 978-9952-441-03-1
Səhifələrin sayı: 608
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, V CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2014
ISBN: 978-9952-441-10-9
Səhifələrin sayı: 592
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, VI CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili 2015
ISBN: 978-9952-441-11-6
Səhifələrin sayı: 608
FEDİNQ – EMİN
    FRESKOBÁLDİ

    FRESKOBÁLDİ (Frescobaldi) Cirolamo (tәqr. 9.9.1583, Ferrara – 1.3.1643, Roma) – italyan bәstәkarı, orqançalan, klavesinçi. Musiqi dәrslәrini Ferrarada almışdır. 1607 ildә Romanın Santa-Mariya-in-Trastevere kilsәsinin orqançalanı, 1607–08 illәrdә kardinal Q.Bentivolonun saray musiqiçisi olmuşdur (saray Brüsseldә idi). 1608 ildә Antverpendә özünün ilk әsәrlәrini (madriqallar toplusu) çap etdirmişdir. Hәmin ildәn ömrünün sonunadәk (fasilәlәrlә) Müq. Pyotr baş kilsәsinin orqançalanı olmuşdur. Eyni zamanda 1621 ilә qәdәr kardinal P.Aldobrandininin sarayında işlәmiş, orqan ifaçılığından dәrs demiş, musiqi bәstәlәmişdir (F.-nin әsәrlәrinin çox hissәsi 1615–28 illәrdә nәşr olunmuşdur). 1628–34 illәrdә Mediçilәrin Florensiya sarayında orqançalan vә bәstәkar olmuşdur. 1634 ildә Romaya qayıtmış, orqançalan işlәmiş vә dәrs demişdir. F. barokko musiqisinin әn görkәmli nümayәndәlәrindәn biri olmuşdur. O, dövrünün bütün janrlarında orqan vә klavir üçün әsәrlәrin – tokkata, partita, riçerkar, fantaziya, “fransız üslubunda” kansona, kapriççio, kuranta, passakalya, çakona, balletto, ariya vә messaların (maqnifikatlar, himnlәr) müәllifi kimi şöhrәt tapmışdır. F. instrumental pyeslәrini toplu şәklindә çap etdirirdi; onların bir hissәsi müәllifin ölümündәn sonra nәşr olunmuşdur. F. instrumental (bәzәn vokal) musiqidә standart harmonik modellәr (romaneska, foliya vә s.), hәmçinin basso ostinato variasiyaları formasından geniş istifadә etmişdir. F.-nin vokal әsәrlәri arasında madriqallar, motetlәr, 2 messa var. Onun “Musiqi ariyaları” adlı 2 toplusu (1630; cәmi 44 pyes) әn böyük vokal musiqi nәşridir.

    FRESKOBÁLDİ

    FRESKOBÁLDİ (Frescobaldi) Cirolamo (tәqr. 9.9.1583, Ferrara – 1.3.1643, Roma) – italyan bәstәkarı, orqançalan, klavesinçi. Musiqi dәrslәrini Ferrarada almışdır. 1607 ildә Romanın Santa-Mariya-in-Trastevere kilsәsinin orqançalanı, 1607–08 illәrdә kardinal Q.Bentivolonun saray musiqiçisi olmuşdur (saray Brüsseldә idi). 1608 ildә Antverpendә özünün ilk әsәrlәrini (madriqallar toplusu) çap etdirmişdir. Hәmin ildәn ömrünün sonunadәk (fasilәlәrlә) Müq. Pyotr baş kilsәsinin orqançalanı olmuşdur. Eyni zamanda 1621 ilә qәdәr kardinal P.Aldobrandininin sarayında işlәmiş, orqan ifaçılığından dәrs demiş, musiqi bәstәlәmişdir (F.-nin әsәrlәrinin çox hissәsi 1615–28 illәrdә nәşr olunmuşdur). 1628–34 illәrdә Mediçilәrin Florensiya sarayında orqançalan vә bәstәkar olmuşdur. 1634 ildә Romaya qayıtmış, orqançalan işlәmiş vә dәrs demişdir. F. barokko musiqisinin әn görkәmli nümayәndәlәrindәn biri olmuşdur. O, dövrünün bütün janrlarında orqan vә klavir üçün әsәrlәrin – tokkata, partita, riçerkar, fantaziya, “fransız üslubunda” kansona, kapriççio, kuranta, passakalya, çakona, balletto, ariya vә messaların (maqnifikatlar, himnlәr) müәllifi kimi şöhrәt tapmışdır. F. instrumental pyeslәrini toplu şәklindә çap etdirirdi; onların bir hissәsi müәllifin ölümündәn sonra nәşr olunmuşdur. F. instrumental (bәzәn vokal) musiqidә standart harmonik modellәr (romaneska, foliya vә s.), hәmçinin basso ostinato variasiyaları formasından geniş istifadә etmişdir. F.-nin vokal әsәrlәri arasında madriqallar, motetlәr, 2 messa var. Onun “Musiqi ariyaları” adlı 2 toplusu (1630; cәmi 44 pyes) әn böyük vokal musiqi nәşridir.