Azərbaycan Milli Ensiklopediyası
IX CİLD (FEDİNQ - EMİN)
    FRİDRİX (Friedrich) Kaspar David

    FRİDRİX (Friedrich) Kaspar David (5.9.1774, İsveç Pomeraniyası, Qrayfsvald, indiki Almaniya – 7.5.1840, Drezden) – alman rәssamı vә qrafiki; Prussiya (1810) vә Drezden (1816) Rәssamlıq Akademiyalarının üzvü. Romantizmin әn görkәmli nümayәndәsi. Qrayfsvaldda (1790–94) vә Kopenhagen Rәssamlıq Akademiyasında (1794–98) tәhsil almışdır. 1798 ildәn, әsasәn, Drezdendә yaşamış, Bohemiya, Hars dağları vә Baltika sahillәrinә sәyahәt etmişdir. Romantiklәr dәrnәyi (L.Tik, Novalis, H. fon Kleyst vә b.) ilә yaxınlaşmışdır. F.-in bәdii üslubunun formalaşmasına F.O.Rungenin tәsiri olmuşdur. 


    1807 ilә qәdәr F., әsasәn, qrafika texnikalarında (sepiya, ştift, akvarel) işlәmiş, simvolik motivlәrlә naturayabәnzәr peyzajlar yaratmışdır. Veymarda İ.V.Götenin tәşkil etdiyi, hәr il keçirilәn yaradıcılıq müsabiqәsindә 1805 ildә qalib gәlәrәk mәşhurlaşmışdır. 1807 ildәn yağlı boya ilә işlәmәyә başlamışdır. Qraf vә qrafinya Tun vә Qogenştaynların sifarişi ilә “Dağlarda xaç” (“Teçen mehrabı”, 1807–08; Yeni sәnәtkarlar qalereyası, Drezden) әsәrindә çarmıxa çәkilmә sәhnәsini mәnzәrә kimi tәsvir etmişdir.


    1818 ildәn F.-in daha da realistlәşәn mәnzәrәlәrindә sonsuz mәkanı seyr edәn insan fiqurları mühüm rol oynamışdır. “Rahib dәniz kәnarında” (1808–10), “Palıd meşәsindәki abbatlıq” (1809–10; hәr ikisi Köhnә milli qalereya, Berlin), “Sәyyah duman dәnizi üzәrindә” (tәqr. 1817, Kunsthalle, Hamburq), “Rügen adasındakı tabaşirli qayalar” (1818–19, O.Raynhardtın kolleksiyası, Vintertur), “Qadın pәncәrә önündә” (1822, Köhnә milli qalereya), “Yelkәnli gәmidә” (1818–20, Ermitaj, S.-Peterburq), “Qütb dәnizi” (1823–24, Kunsthalle), “Hәyat pillәlәri”, (tәqr. 1834, Tәsviri sәnәt muzeyi, Leypsiq) vә s. tabloların müәllifidir. F. yaradıcılığı Avropa vә Amerika peyzajının inkişafına (Y.K.K.Dal, A.İ.Kuinci, A. P.Rayder vә b.), simvolizm (A.Böklin, E.Munk) vә sürrealizm (R.Maqrit, M.Ernst) nümayәndәlәrinә tәsir göstәrmişdir.

Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, “Azərbaycan” xüsusi cildi (Azərbaycan dilində)
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2007
ISBN: 978-9952-441-01-7
Səhifələrin sayı: 881
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, I CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2009
ISBN: 978-9952-441-02-4
Səhifələrin sayı: 608
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, II CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2010
ISBN: 978-9952-441-05-5
Səhifələrin sayı: 604
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, III CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2011
ISBN: 978-9952-441-07-9
Səhifələrin sayı: 604
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, “Azərbaycan” xüsusi cildi (rus dilində)
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2012
ISBN: 978-9952-441-01-7
Səhifələrin sayı: 881
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, IV CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2013
ISBN: 978-9952-441-03-1
Səhifələrin sayı: 608
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, V CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2014
ISBN: 978-9952-441-10-9
Səhifələrin sayı: 592
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, VI CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili 2015
ISBN: 978-9952-441-11-6
Səhifələrin sayı: 608
FEDİNQ – EMİN
    FRİDRİX (Friedrich) Kaspar David

    FRİDRİX (Friedrich) Kaspar David (5.9.1774, İsveç Pomeraniyası, Qrayfsvald, indiki Almaniya – 7.5.1840, Drezden) – alman rәssamı vә qrafiki; Prussiya (1810) vә Drezden (1816) Rәssamlıq Akademiyalarının üzvü. Romantizmin әn görkәmli nümayәndәsi. Qrayfsvaldda (1790–94) vә Kopenhagen Rәssamlıq Akademiyasında (1794–98) tәhsil almışdır. 1798 ildәn, әsasәn, Drezdendә yaşamış, Bohemiya, Hars dağları vә Baltika sahillәrinә sәyahәt etmişdir. Romantiklәr dәrnәyi (L.Tik, Novalis, H. fon Kleyst vә b.) ilә yaxınlaşmışdır. F.-in bәdii üslubunun formalaşmasına F.O.Rungenin tәsiri olmuşdur. 


    1807 ilә qәdәr F., әsasәn, qrafika texnikalarında (sepiya, ştift, akvarel) işlәmiş, simvolik motivlәrlә naturayabәnzәr peyzajlar yaratmışdır. Veymarda İ.V.Götenin tәşkil etdiyi, hәr il keçirilәn yaradıcılıq müsabiqәsindә 1805 ildә qalib gәlәrәk mәşhurlaşmışdır. 1807 ildәn yağlı boya ilә işlәmәyә başlamışdır. Qraf vә qrafinya Tun vә Qogenştaynların sifarişi ilә “Dağlarda xaç” (“Teçen mehrabı”, 1807–08; Yeni sәnәtkarlar qalereyası, Drezden) әsәrindә çarmıxa çәkilmә sәhnәsini mәnzәrә kimi tәsvir etmişdir.


    1818 ildәn F.-in daha da realistlәşәn mәnzәrәlәrindә sonsuz mәkanı seyr edәn insan fiqurları mühüm rol oynamışdır. “Rahib dәniz kәnarında” (1808–10), “Palıd meşәsindәki abbatlıq” (1809–10; hәr ikisi Köhnә milli qalereya, Berlin), “Sәyyah duman dәnizi üzәrindә” (tәqr. 1817, Kunsthalle, Hamburq), “Rügen adasındakı tabaşirli qayalar” (1818–19, O.Raynhardtın kolleksiyası, Vintertur), “Qadın pәncәrә önündә” (1822, Köhnә milli qalereya), “Yelkәnli gәmidә” (1818–20, Ermitaj, S.-Peterburq), “Qütb dәnizi” (1823–24, Kunsthalle), “Hәyat pillәlәri”, (tәqr. 1834, Tәsviri sәnәt muzeyi, Leypsiq) vә s. tabloların müәllifidir. F. yaradıcılığı Avropa vә Amerika peyzajının inkişafına (Y.K.K.Dal, A.İ.Kuinci, A. P.Rayder vә b.), simvolizm (A.Böklin, E.Munk) vә sürrealizm (R.Maqrit, M.Ernst) nümayәndәlәrinә tәsir göstәrmişdir.

    FRİDRİX (Friedrich) Kaspar David

    FRİDRİX (Friedrich) Kaspar David (5.9.1774, İsveç Pomeraniyası, Qrayfsvald, indiki Almaniya – 7.5.1840, Drezden) – alman rәssamı vә qrafiki; Prussiya (1810) vә Drezden (1816) Rәssamlıq Akademiyalarının üzvü. Romantizmin әn görkәmli nümayәndәsi. Qrayfsvaldda (1790–94) vә Kopenhagen Rәssamlıq Akademiyasında (1794–98) tәhsil almışdır. 1798 ildәn, әsasәn, Drezdendә yaşamış, Bohemiya, Hars dağları vә Baltika sahillәrinә sәyahәt etmişdir. Romantiklәr dәrnәyi (L.Tik, Novalis, H. fon Kleyst vә b.) ilә yaxınlaşmışdır. F.-in bәdii üslubunun formalaşmasına F.O.Rungenin tәsiri olmuşdur. 


    1807 ilә qәdәr F., әsasәn, qrafika texnikalarında (sepiya, ştift, akvarel) işlәmiş, simvolik motivlәrlә naturayabәnzәr peyzajlar yaratmışdır. Veymarda İ.V.Götenin tәşkil etdiyi, hәr il keçirilәn yaradıcılıq müsabiqәsindә 1805 ildә qalib gәlәrәk mәşhurlaşmışdır. 1807 ildәn yağlı boya ilә işlәmәyә başlamışdır. Qraf vә qrafinya Tun vә Qogenştaynların sifarişi ilә “Dağlarda xaç” (“Teçen mehrabı”, 1807–08; Yeni sәnәtkarlar qalereyası, Drezden) әsәrindә çarmıxa çәkilmә sәhnәsini mәnzәrә kimi tәsvir etmişdir.


    1818 ildәn F.-in daha da realistlәşәn mәnzәrәlәrindә sonsuz mәkanı seyr edәn insan fiqurları mühüm rol oynamışdır. “Rahib dәniz kәnarında” (1808–10), “Palıd meşәsindәki abbatlıq” (1809–10; hәr ikisi Köhnә milli qalereya, Berlin), “Sәyyah duman dәnizi üzәrindә” (tәqr. 1817, Kunsthalle, Hamburq), “Rügen adasındakı tabaşirli qayalar” (1818–19, O.Raynhardtın kolleksiyası, Vintertur), “Qadın pәncәrә önündә” (1822, Köhnә milli qalereya), “Yelkәnli gәmidә” (1818–20, Ermitaj, S.-Peterburq), “Qütb dәnizi” (1823–24, Kunsthalle), “Hәyat pillәlәri”, (tәqr. 1834, Tәsviri sәnәt muzeyi, Leypsiq) vә s. tabloların müәllifidir. F. yaradıcılığı Avropa vә Amerika peyzajının inkişafına (Y.K.K.Dal, A.İ.Kuinci, A. P.Rayder vә b.), simvolizm (A.Böklin, E.Munk) vә sürrealizm (R.Maqrit, M.Ernst) nümayәndәlәrinә tәsir göstәrmişdir.