Azərbaycan Milli Ensiklopediyası
IX CİLD (FEDİNQ - EMİN)
    GENERAL-BAS

    GENERAL-BAS (alm. Generalbaß, hәrfi mәnada – ümumi bas) – rәqәmlәr vasitәsilә işarә olunan, alterasiya nişanları ilә nota köçürülmüş bas sәs, 17–18 әsrlәrin musiqisindә müşayiәtin әsası. Bas sәtrinin üstündә, yaxud altındakı rәqәmlәr mövcud sәslәnmә üçün spesifik olan diatonik intervalları ifadә edir: 6 – sekta; 5/4 –kvarta vә kvinta; 6/4 – kvarta vә sekta; 7 – septima; 6/5 kvinta vә sekta; 6/4/2, yaxud 4/2 – sekunda vә kvarta vә s. Alterasiya nişanları ya tersiyanın növünün dәyişmәsini ifadә edir, ya da onlara yaxın rәqәmә aid olurlar: b7/5, #4/2. Xromatik yüksәlmә rәqәmin üstündәn xәtt çәkmәklә göstәrilir: 6 G.-b.16 әsrin 2-ci yarısında İtaliyada yaranmışdır. G.-b.-ın yayılması 16-cı әsrin sonu – 18-ci әsrin ortalarında (general-bas dövrü adlanır) Avropa musiqisindә homofoniyanın yüksәlişi ilә bağlıdır. G.-b. ilә kompozisiyalarda polifoniya vә homofoniya әsasları barokko üslubunu xarakterizә edir. Sonralar musiqi sәnәtinin inkişafı ilә әlaqәdar G.-b. aradan çıxmışdır. Müşayiәtçi partiyanın rәqәmlә yazılış üsulu caz vә estrada musiqisindә yenidәn canlandırılmışdır.

Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, “Azərbaycan” xüsusi cildi (Azərbaycan dilində)
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2007
ISBN: 978-9952-441-01-7
Səhifələrin sayı: 881
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, I CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2009
ISBN: 978-9952-441-02-4
Səhifələrin sayı: 608
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, II CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2010
ISBN: 978-9952-441-05-5
Səhifələrin sayı: 604
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, III CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2011
ISBN: 978-9952-441-07-9
Səhifələrin sayı: 604
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, “Azərbaycan” xüsusi cildi (rus dilində)
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2012
ISBN: 978-9952-441-01-7
Səhifələrin sayı: 881
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, IV CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2013
ISBN: 978-9952-441-03-1
Səhifələrin sayı: 608
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, V CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2014
ISBN: 978-9952-441-10-9
Səhifələrin sayı: 592
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, VI CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili 2015
ISBN: 978-9952-441-11-6
Səhifələrin sayı: 608
FEDİNQ – EMİN
    GENERAL-BAS

    GENERAL-BAS (alm. Generalbaß, hәrfi mәnada – ümumi bas) – rәqәmlәr vasitәsilә işarә olunan, alterasiya nişanları ilә nota köçürülmüş bas sәs, 17–18 әsrlәrin musiqisindә müşayiәtin әsası. Bas sәtrinin üstündә, yaxud altındakı rәqәmlәr mövcud sәslәnmә üçün spesifik olan diatonik intervalları ifadә edir: 6 – sekta; 5/4 –kvarta vә kvinta; 6/4 – kvarta vә sekta; 7 – septima; 6/5 kvinta vә sekta; 6/4/2, yaxud 4/2 – sekunda vә kvarta vә s. Alterasiya nişanları ya tersiyanın növünün dәyişmәsini ifadә edir, ya da onlara yaxın rәqәmә aid olurlar: b7/5, #4/2. Xromatik yüksәlmә rәqәmin üstündәn xәtt çәkmәklә göstәrilir: 6 G.-b.16 әsrin 2-ci yarısında İtaliyada yaranmışdır. G.-b.-ın yayılması 16-cı әsrin sonu – 18-ci әsrin ortalarında (general-bas dövrü adlanır) Avropa musiqisindә homofoniyanın yüksәlişi ilә bağlıdır. G.-b. ilә kompozisiyalarda polifoniya vә homofoniya әsasları barokko üslubunu xarakterizә edir. Sonralar musiqi sәnәtinin inkişafı ilә әlaqәdar G.-b. aradan çıxmışdır. Müşayiәtçi partiyanın rәqәmlә yazılış üsulu caz vә estrada musiqisindә yenidәn canlandırılmışdır.

    GENERAL-BAS

    GENERAL-BAS (alm. Generalbaß, hәrfi mәnada – ümumi bas) – rәqәmlәr vasitәsilә işarә olunan, alterasiya nişanları ilә nota köçürülmüş bas sәs, 17–18 әsrlәrin musiqisindә müşayiәtin әsası. Bas sәtrinin üstündә, yaxud altındakı rәqәmlәr mövcud sәslәnmә üçün spesifik olan diatonik intervalları ifadә edir: 6 – sekta; 5/4 –kvarta vә kvinta; 6/4 – kvarta vә sekta; 7 – septima; 6/5 kvinta vә sekta; 6/4/2, yaxud 4/2 – sekunda vә kvarta vә s. Alterasiya nişanları ya tersiyanın növünün dәyişmәsini ifadә edir, ya da onlara yaxın rәqәmә aid olurlar: b7/5, #4/2. Xromatik yüksәlmә rәqәmin üstündәn xәtt çәkmәklә göstәrilir: 6 G.-b.16 әsrin 2-ci yarısında İtaliyada yaranmışdır. G.-b.-ın yayılması 16-cı әsrin sonu – 18-ci әsrin ortalarında (general-bas dövrü adlanır) Avropa musiqisindә homofoniyanın yüksәlişi ilә bağlıdır. G.-b. ilә kompozisiyalarda polifoniya vә homofoniya әsasları barokko üslubunu xarakterizә edir. Sonralar musiqi sәnәtinin inkişafı ilә әlaqәdar G.-b. aradan çıxmışdır. Müşayiәtçi partiyanın rәqәmlә yazılış üsulu caz vә estrada musiqisindә yenidәn canlandırılmışdır.