Azərbaycan Milli Ensiklopediyası
IX CİLD (FEDİNQ - EMİN)
    GÉNİ 

    GÉNİ (lat. gens – nәsil, gigno – doğmaq, törәtmәk sözündәn) – Roma mifologiyasında әvvәllәr allah – nәslin ulu әcdadı, sonralar kişi gücünün, daxili gücün vә kişi qabiliyyәtinin tәcәssümü. Əvvәllәr hesab edilirdi ki, hәr kişinin öz G.-si var (hәr qadının öz Yunonası olduğu kimi). Daxili xüsusiyyәtlәrin şәxslәndirilmәsi kimi nәzәrdәn keçirilәn G. tәdricәn insanla birgә doğulan vә onun hәrәkәtlәrini idarә edәn müstәqil ilahi qüvvә mәnası kәsb etdi. Bәzәn hәr insanın iki G.-sinin (xeyir vә şәr) varlığı güman edilirdi. Bu mәnada G. yunan mifologiyasındakı demona uyğun  gәlirdi. Hesab edilirdi ki, nәinki hәr insanın, hәmçinin hәr şәhәrin, әrazinin, hәrbi hissәnin vә s. öz G.-si var. Roma vә imperator G.-si kultu xüsusi әhәmiyyәt kәsb edir, hәr bir imperatorun hakimiyyәti dövründә Romada onun G.-sinin mücәssәmәsi yaradılırdı. Ona qurbanlar gәtirir, dini nәğmәlәr hәsr edir, şәnliklәr keçirirdilәr. G.-nin ilan şәklindә tәzahür etdiyi düşünülsә dә, adәtәn, әlindә bolluq buynuzu tutmuş gәnc surәtindә tәsvir edilirdi.

Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, “Azərbaycan” xüsusi cildi (Azərbaycan dilində)
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2007
ISBN: 978-9952-441-01-7
Səhifələrin sayı: 881
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, I CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2009
ISBN: 978-9952-441-02-4
Səhifələrin sayı: 608
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, II CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2010
ISBN: 978-9952-441-05-5
Səhifələrin sayı: 604
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, III CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2011
ISBN: 978-9952-441-07-9
Səhifələrin sayı: 604
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, “Azərbaycan” xüsusi cildi (rus dilində)
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2012
ISBN: 978-9952-441-01-7
Səhifələrin sayı: 881
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, IV CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2013
ISBN: 978-9952-441-03-1
Səhifələrin sayı: 608
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, V CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili: 2014
ISBN: 978-9952-441-10-9
Səhifələrin sayı: 592
Sərlövhə: Azərbaycan Milli Ensiklopediyası, VI CİLD
Nəşriyyat: "Azərbaycan Milli Ensiklopediyası" Elmi Mərkəzi
Nəşr yeri: Bakı
Nəşr ili 2015
ISBN: 978-9952-441-11-6
Səhifələrin sayı: 608
FEDİNQ – EMİN
    GÉNİ 

    GÉNİ (lat. gens – nәsil, gigno – doğmaq, törәtmәk sözündәn) – Roma mifologiyasında әvvәllәr allah – nәslin ulu әcdadı, sonralar kişi gücünün, daxili gücün vә kişi qabiliyyәtinin tәcәssümü. Əvvәllәr hesab edilirdi ki, hәr kişinin öz G.-si var (hәr qadının öz Yunonası olduğu kimi). Daxili xüsusiyyәtlәrin şәxslәndirilmәsi kimi nәzәrdәn keçirilәn G. tәdricәn insanla birgә doğulan vә onun hәrәkәtlәrini idarә edәn müstәqil ilahi qüvvә mәnası kәsb etdi. Bәzәn hәr insanın iki G.-sinin (xeyir vә şәr) varlığı güman edilirdi. Bu mәnada G. yunan mifologiyasındakı demona uyğun  gәlirdi. Hesab edilirdi ki, nәinki hәr insanın, hәmçinin hәr şәhәrin, әrazinin, hәrbi hissәnin vә s. öz G.-si var. Roma vә imperator G.-si kultu xüsusi әhәmiyyәt kәsb edir, hәr bir imperatorun hakimiyyәti dövründә Romada onun G.-sinin mücәssәmәsi yaradılırdı. Ona qurbanlar gәtirir, dini nәğmәlәr hәsr edir, şәnliklәr keçirirdilәr. G.-nin ilan şәklindә tәzahür etdiyi düşünülsә dә, adәtәn, әlindә bolluq buynuzu tutmuş gәnc surәtindә tәsvir edilirdi.

    GÉNİ 

    GÉNİ (lat. gens – nәsil, gigno – doğmaq, törәtmәk sözündәn) – Roma mifologiyasında әvvәllәr allah – nәslin ulu әcdadı, sonralar kişi gücünün, daxili gücün vә kişi qabiliyyәtinin tәcәssümü. Əvvәllәr hesab edilirdi ki, hәr kişinin öz G.-si var (hәr qadının öz Yunonası olduğu kimi). Daxili xüsusiyyәtlәrin şәxslәndirilmәsi kimi nәzәrdәn keçirilәn G. tәdricәn insanla birgә doğulan vә onun hәrәkәtlәrini idarә edәn müstәqil ilahi qüvvә mәnası kәsb etdi. Bәzәn hәr insanın iki G.-sinin (xeyir vә şәr) varlığı güman edilirdi. Bu mәnada G. yunan mifologiyasındakı demona uyğun  gәlirdi. Hesab edilirdi ki, nәinki hәr insanın, hәmçinin hәr şәhәrin, әrazinin, hәrbi hissәnin vә s. öz G.-si var. Roma vә imperator G.-si kultu xüsusi әhәmiyyәt kәsb edir, hәr bir imperatorun hakimiyyәti dövründә Romada onun G.-sinin mücәssәmәsi yaradılırdı. Ona qurbanlar gәtirir, dini nәğmәlәr hәsr edir, şәnliklәr keçirirdilәr. G.-nin ilan şәklindә tәzahür etdiyi düşünülsә dә, adәtәn, әlindә bolluq buynuzu tutmuş gәnc surәtindә tәsvir edilirdi.